Cate-o data nu poti sa reusesti de unul singur

Dati PLAY si apoi cititi!


Asa am reusit eu sa traduc ... "Sometimes You can't make it on your own" ... poate e gresit ,... 
Dar in momentul asta sunt in impas si NU cred ca pot sa reusesc pe propriile forte!!!
Mi se cere... tacit ce-i drept, sa fiu MAI BUN! Sa fac CEVA cu viata mea... sa aduc un ban in "casa" sa imi fac "rostul" meu!!!
Mi se cere sa MA ANGAJEZ .. sa merg sa LUCREZ .. sa fiu pe BANII mei sa fac una sau alta! 
Ma simt ca soarecele cu nuca si .. ce dreaq era ... ORI sa fac BANI... ori sa devin un MAI BUN EU! Sa ma perfectionez... sa fac studii sa acumulez cat mai am posibilitatea sa fac asta!!!
Din punct de vedere profesional am 100000000000 de satisfactii ... ZILNIC .. cand imi vad pacientii ca vin in "4 labe" (mergand cu cadru sau carje ... sau etc.) si pleaca pe picioarele lor , dupa numai o saptamana de lucru cu mine!!! Dar ce ne facem cu partea materiala, unde vine cineva (sa zicem ca as avea propria familie) si CERE .. adu' BANI in casa, hai sa facem aia, hai sa ne luam ailalta...!!! CE SA FAC!!!


Usor usor innebunesc!!! Vreau sa impac pe toata lumea!!! Dar cu mine...? CUM RAMANE!?
Am cateva sanse sa SCAP din ghearele trecutului, prin care as putea sa-mi fac urma disparuta, si in acelasi timp sa nu ma fac uitat, dar, este el momentul sa fac acest lucru???
La Naiba in puii mei .. iar am luat-o pe aratura la modul GRAV!!! 

Lasa aici comentariul tau!
Multumesc!