Baliverne

Bla! E 3 şi 3 minute şi eu nu am somn, aşa că mă gândeam să gândesc să scriu despre CEVA pe blogul meu, inspiraţie nu prea am, aşa că următoarele rânduri sunt aşa ... la voia întâmplării .. ceea ce gândesc pe LOC... scrise cu foc!


Mă gândesc cum ar fi dacă, oamenii ar fi mai curajoşi, suntem o specie din cele mai LAŞE! Ne este frică şi de umbra noastră! Nu e de mirare că la nivel mondial a scăzut natalitatea! Ne este frică să mergem la "Agăţat", ce o zice gura lumii despre mine dacă mă dau la aia... (sau în cazul fetelor la ăla) !


Ne este frică să ne luăm zborul din sânul familiei, ne este frică să fim NOI! Cum zicea cineva : "La tăţi ni' greu" ! Vrem să emigram, sa mergem în ţări mai "primitoare" să câştigăm mai mult, dar de pierdut cat pierdem...? Pierdem familii, pierdem prieteni, pierdem legături... pierdem multe ca să ce? Să câştigăm un ban (pardon euro) Ţara asta nu ne oferă nici un viitor! Vreau să emigrez! Să fac bani... dar îmi este frică, îmi este frică, că nu mă voi descurca ACOLO(oriunde ar fi acolo) şi că voi fi nevoit să ma întorc cu coada între picioare... nu ştiu ce va fi daaar .. ceva va FI!
Începe să mi se facă somn.. aşa că merg să bag cornu'-n pernă urându-vă să aveţi o zi frumoasă!

Lasa aici comentariul tau!
Multumesc!