Dimineata

E dimineata, cateva minute si gongul va bate de cinci ori! Traiesc sentimente care candva m-au impins sa vreau mai mult! Cred ca in asta dimineata am aflat cu cine as putea face performanta... pe unul din planurile in care IMI DORESC sa fac performanta! Ramane doar sa fiu convingator... sa isi doreasca la fel de mult sa fie ... THE BEST!
Candva vroiam sa fiu ... nu sunt acum, ma impiedic, nu ne putem concetra, ea iubeste, eu iubesc, iubim "lucruri" diferite... ma doare dar nu am ce face! Ma simt vechi, ma simt fara putere!
Asta seara, desi eram inmiresmat de miresme bahusiene destul de dulci, AM SIMTIT, am simitit pasiunea de a ... MISCA .. (dansul este o arta) ... M-am miscat ... bine, am avut cu cine! ( si fac rime si nu ma simt prea bine )..
Vreau MAI MULT! Vreau performata din partea celor care ma inconjoara! VREAU SA FIU UN PERFORMER! Sunt unul... dar nu am cu cine concura! Voi fi unul din CEI MAI BUNI ... daca mi se va acorda "creditul" sa INCERC sa fiu cel mai bun!
Am putere de "munca" am .. VOINTA! Simt, Traiesc, VISEZ! Vise ce se vor implini... sau nu! Depinde de ... VARIABILE!
Vreau sa ajung ... CEL PUTIN ... (aici)

Lasa aici comentariul tau!
Multumesc!