Vreau Pizza

Dragii mosului, azi scriu despre ... umm .. sa zicem mancare...! 
Mai zilele trecute am avut o pofta NEBUNA de pizza. Asa ca am cautat pizza craiova pe google si am dat peste pagina unui bun prieten, si anume vreaupizza.ro



 Asa ca am zabovit putin pe acolo si am cautat o pizzerie care sa-mi satisafaca foamea si placerile papilelor mele gustative, ce m-a impresionat la modul grav este Pizza Finder, care este un fel de ... calculator de creat pizza unde iti alegi ingredientele, si vei obtine o lista cu pizzeriile care au in meniul lor o pizza astfel incat sa satisfaca orice pofta!
Hai ca de laudat am laudat destul.. ce nu-mi place la vreau pizza.ro este ... BGG-ul (sau imaginea de fundal) .. care lipseste cu DESAVARSIRE .. mi se pare prea ... BLANK asa alb si ciudat! eu as pune o stilizare de pizza, sau chiar o poza a unei pizze. 
Tot vorbind pe aici .. de atata mancare .. o sa ma retrag de data asta, cu burta plina! 

Lasa aici comentariul tau!
Multumesc!