TU ce ai face daca ai avea TIMP?


...aha... Tu ... ce ai face daca ai avea ... TIMP!? 
De cate ori ti-ai zis ca NU AM TIMP sa fac ... AIA sau AILALTA??? 
Nu avem timp sa mergem cu prietenii la o plimbare, nu avem timp sa ne ocupam de NOI, nu avem timp sa traim asa cum vrem noi. Ne ducem viata asa cum vor ALTII! Nu conteaza ca este sotia, seful sau parintii ori profesorii, avem nevoie de TIMP! CE FACI CU EL ATUNCI CAND IL AI?!? Il risipesti pe ... nimicuri, te certi cu sotia, seful, sau parintii ori profesorii ca NU AI TIMP ... (sa faci cumparaturi, sa termini lucrarea, sa faci curat/sa inveti lectia) 
Ne agatam de orice farama de TIMP dar, atunci cand il avem... ce facem cu el .. IL IROSIM! 

NU NU AM TIMP!!! Nu am timp sa pierd! Am pierdut destul! 




De azi ... AM TIMP! Vrei si tu? 


P.S. Multumesc! ^^

Lasa aici comentariul tau!
Multumesc!