Sanatos Si Eu, sanatos si Mediul meu!

Azi vreau sa va vorbesc despre un proiect initiat de colegii mei, viitori doctori, Studentii de la Facultatea de Medicina si Farmacie, si mai precis de echipa SSM (Societatea Studentilor Medicinisti) echipa din care, toata facultatea ( si mult inainte, cand era sora mea medicinista ), am activat cu drag!
Astfel ... vreau sa le fiu alaturi si acum, cand nu mai sunt SSM-ist prin a va aduce VOUA .. cititorilor de CapraMea, la cunostinta despre acest minunat proiect!
Acest proiect are ca grup tinta copii hipoacuzici din singurele centre din regiunea Oltenia. Ceea ce isi propune se va realiza prin doua module "Educatie pentru sanatate si mediu" si "Investigare medicala", dupa principiile Federatiei Mondiale ale Surzilor, care are ca obiective tinta pe anul acesta educatia si accesul la informatie si sevicii.


Cu ce putem NOI sa-i ajutam? Printr-un VOT pe pagina urmatoare: http://www.taraluiandrei.ro/orasul-tau/voteaza-proiectul-lunii.html


Ca si procedura dureaza MAXIM 5 minute! Va faceti un cont, apoi mergeti pe site-ul de mai sus si BIFATI patratelul VERDE din fata numelui proiectului (undeva pe la mijloc era mai ieri cand am votat eu) 

Hai sa le aratam tuturor ca Oltenii, si nu numai, SE IMPLICA! 

Lasa aici comentariul tau!
Multumesc!