Tu cat valorezi?

Imi pun intrebarea asta zi de zi, noapte de noapte de o perioada buna incoace!
Gandesc ca vreau de la mine sa fiu cel mai bun, sa lupt cu sistemul, sa arat ca SE POATE si fara "spate".
Socotesc pasi, idei si concepte, urmaresc oameni, urmaresc vise. Unele-s asemenea viselor mele, altele se indreapta catre orizonturi mai ... albastre (deschis) dar ... ce vrem de fapt de la VIATA?
Vrem sa valoram ceva in ochii celor ce ne sunt aproape, sau in ochii familiei tale, ce te faci cand sistemul lor de valori difera de sistemul TAU de valori?
De fapt ... eu nu vreau sa dovedesc NIMANUI nimic!!! Eu vreau sa-mi dovedesc MIE ca pot sa fiu ceea ce vreau sa fiu! Vreau sa imi demonstrez ca valoarea mea este mai "scumpa" decat greutatea mea in aur (si atarn greu la cantar ^^)

TU! Cat valorezi si care-i scala TA de valori?

P.S. Scrierea de mai sus este inspirata de urmatorul videoclip ce mi-a facut pielea de "gaina"


One Response so far.

  1. Eu valorez cat lumea !!!
    >..........°_°.............<

    Response from Just me :)

Lasa aici comentariul tau!
Multumesc!