Cu stampila de Anul Nou!

Aho aho copii si frati, 
Ce mai stati?
Hai stampilati!
Sa se vada peste foi,
Manati maaaai!!! 

Acum ceva vreme, sa fie la trecerea dintre anii 2009-2010, se facea ca nu avea nimeni NICI un plan pentru petrecerea de Revelion! 

Cum mie imi place sa organizez chestii, iar multi dintre prieteni si cunoscuti m-au intrebat pe mine "Ce fac de Revelion", iar eu le raspundeam ... o sa PETREC, nu adurat mult pana sa imi vina ideea de mai sus, aceea de a ORGANIZA petrecerea de Revelion.
Mi-am intrebat familia daca se baga sa facem o NEBUNIE de genul asta! Mama a fost prima care a venit cu ideile PRACTICE si bineinteles INTREBARILE! 
Unde, Cati, Cum... CINE?

Ca orice plan bun care trebuie pus pe hartie, am inceput sa schitam idei, sa sun prieteni, sa intreb daca ar fi interesati de o astfel de petrecere, si in mai putin de 3 zile lista mea avea un numar de 40-50 de persoane care doreau sa achite avans sau sa plateasca toata suma pentru petrecere, fara a avea inca un plan sigur si stabil. Asta doar din cauza ca eu eram "Capul Rautatilor". :) 

Mai erau 3-4 saptamani pana la marea pe...Trecere dintre ani. Nu aveam o sala. Prieteni, cunoscuti ai prietenilor, tot veneau si vroiau sa petreaca revelionul cu noi! Am cautat la mine in oras iar tot ceea ce aveam eu in minte era rezervat sau deja inchiriat cu mult timp inainte! 
Spre norocul meu am mers la Murphy's Pub, unde il cunosteam pe Dom' Profesor (patronul de acolo), cu care, de-a lungul timpului, am avut foarte frumoase colaborari. Im doream sala de jos, fost club/discoteca, unde mi-ar fi incaput cei 60-65 de invitati. Din pacate sala se inchiriase cu doar cateva ore inainte. Dar, domnul Nelutu, cu amabilitate mi-a oferit sala de sus, Restaurantul. Cum era aranjat cu mese, mocheta, scaune, nu aveam loc pentru cei 65 de invitati, asa ca, tot dansul a stabilit sa scoatem mesele, mocheta si sa facem o petrecere stil Bufet Suedez! Ideea a fost foarte buna, am batut palma, n-am inteles la pret si ca bonus, am primit a doua seara "moka", sa facem Revelion Reloaded :D ! 

De aici a inceput MUNCA! Aduna banii de la lume, mergi la cumparaturi, mama pregatea bunatati, eu eram cu ochii dupa oferte la bautura, la sucuri, la diverse alte produse necesare pentru o petrecere reusita.

Am lasat partea de "catering" (mancare, aranjamente pe masa) pe mana mamei mele, iar eu si sora mea am pus un plan de bataie, CUM SA FACEM SA FIE BINE? Ca sa nu fie rau, zic ;)
Ca sa va dati seama la ce ma refer va spun ca locatia despre care vorbesc este Ultracentrala (vis-a-vis de Universitatea din Craiova) asa ca exista un mare risc sa ne vina multi invitati nepoftiti, care sa faca diverse probleme gen... sa ne bea bautura, sa ne manance mancarea sau mai rau sa ne fure din lucruri. 
Asa ca am gasit o idee foarte buna pentru a ne putea tine un control (o evidenta) asupra invitatilor nostri. 

ESTE VORBA despre o ... STAMPILA! Acum a venit momentul sa ne gandim CE scriem pe stampila astfel incat sa fie primita bine de prietenii nostrii si ceilalti invitati? Am stat, ne-am gandit, am nascocit, si a ramas ca vom avea un mesaj simplu si CONCIS: 


Nu imi aduc aminte perfect daca asa era textul, dar daca are cineva o poza cu stampila de atunci il/o rog sa o trimita! :) Putem sa demomstram ca a fost pe bune! Important este ca stampila era ROSIE, atat exteriorul cat si textul stampilat. O culoare numai buna pentru o petrecere de revelion! 

Pana la stampilat de invitati mai aveam inca de organizat aranjamentele meselor, de dat  mocheta afara, de scos scaunele in plus, cumparaturi si alte treburi organizatorice. 
Toate pregatirile au fost terminate cu o zi inainte de marea petrecere. In ziua cu pricina am aranjat ultimele detalii: mese, scaune, baloane, lumini, muzica, calculator, sticlele de bautura (alcoolica si non alcoolica). Dar niciunde STAMPILA

Printer 30Pfff ... am zis! Fara stampila eu nu fac nici o petrecere. Era aiurea sa cer stampila locatiei, sa ii stampilez pe ai mei prieteni cu stampila firmei unde am inchiriat noi. Am cautat toata casa si pana la urma am gasit stampila buclucasa, era undeva pe coltul biroului. Mi-ar fi placut sa am o stampila personalizata, precum stampila Printer Colop G7. Cred ca mi-ar fi fost mult mai usor sa le explic invitatilor prin imagini ce si DE CE vreau sa-i stampilez! Idei pentru personalizare se gaseau cu zecile, dar pe vremea aceea nu existau tehnologiile si posibilitatile de personalizare oferite de noile stampile. 
A venit momentul in care trebuie sa incepem sa stampilam invitatii! Cu lista lunga de peste 90 de persoane intr-o mana si cu stampila in cealalta, invitatii au venit rand pe rand, unul cate doi ... trei sau in gasca, n-a ramas NIMENI nestampilat! La inceput, unii au comentat, ca de ce ii stampilez, ca nu suntem ca la Club sau Discoteca, si le-am explicat despre ce e vorba de ce ii stampilez si le-am aratat pe propria mana cum arata stampila! Cu drag veneau mai tarziu la stampilat, caci stampila se estompa de la spalat sau dansat.. Asa ca, buclucasa stampila a devenit una din piesele de rezistenta de la acea petrecere! 

Bineinteles ca am avut parte si de incidente, daaar noroc ca am avut stampila de partea noastra si NIMENI din musafirii nepoftiti nu au avut ce sa comenteze in momentul in care au fost rugati sa paraseasca pasnic incinta sau sa ramana la petrecere doar daca imi arata ca sunt stampilati! 

Una peste alta, am intrat in noul an stampilati, veseli, plini de energie si cu totii ne-am simtit extraordinar de bine! A urmat si petrecerea de a doua zi, sau Revelion Reloaded dar, de data aceasta am hotarat sa lasam stampiluta sa se odihneasca. Am petrecut in prima zi din noul an cel putin la fel de bine ca la trecerea dintre ani!



Acest articol a fost (scris) stampilat pentru SuperBlog 2014

2 Responses so far.

  1. Pai sa pregatesti o stampila si pentru Gala SuperBlog de la Straja :) Spor!

  2. Ha, ca la discoteca, nu?

Lasa aici comentariul tau!
Multumesc!