La cirese


De multa vreme nu am mai trăit frumoasele clipe ale copilăriei... ;)) azi noapte târziu cum ma plimbam eu cu maşina împreuna cu o buna prietena, la un pahar de vorba, primesc un telefon de la un bun prieten care abia întors din Italia avea chef sa ma vadă şi sa ma tragă la răspundere ca nu am fost prezent la cheful organizat de el sâmbăta care tocmai a trecut.


I-am răspuns cald şi prietenos sa mergem acum, la ora târzie (sau devreme) în noapte la un cico, o cafea si un alt pahar de vorba sa depanam amintiri şi întâmplări fiecare de pe unde poate.

Repede ne-am adunat vre-o 5 inşi, si cum stăteam noi pe o banca în parculetul dintre blocuri... pe unul din ei ii trăsneşte pofta de CIREŞE... acum a venit MAREA dilema... DE UNDE LUAM NOI CIREŞE la ora 1 noaptea?!?


Atat ne-a fost... unul din ei zice... hai in masina ca stiu eu... Buuuun am zis .. am crezut ca stie vre-un non stop care are si fructe ... dar nu ne-a mirat faptul ca ne-a dus in apropierea orasului .. pe un frumos deal, de unde se vede orasul SUPERB, in plina livada de CIRESI!!!

Si iata cum la ora 1 si 15 min ... 4 dintre noi eram ca niste CAPRE pe intuneric, la lumina telefoanelor, agatati de ciresi si mancand cat ne puteau duce burtile... CIRESE din livada... ( ursului? )


A fost super am mancat o burta de cirese .. ne-am urcat in masina si ne-am intors in oras!


Multumesc Emi!

Lasa aici comentariul tau!
Multumesc!