Idei

Dupa cum stiti din postul anterior am precizat ca am "capatat" un "prieten" pentru mai bine de 40 de zile(am piciorul in ghips)! 


Cei care au trecut prin asta ( fracturi, entorse, luxatii ) si au avut un aparat gipsat stiu foarte bine ca TREBUIE sa isi tina membrul afectat ridicat... sau deasupra curpului (asta pentru a ajuta circulatia de intoarcere care este cumva dereglata de edemul care se instaleaza dupa o astfel de fractura/entorsa/luxatie .. etc 


Mie mi-a fost foarte greu sa imi "inventez" ceva care sa ma ajute sa imi sustin piciorul la un 30-40 de grade si ma gandeam cum ar fi daca ar exista, penru uzul casnic, ceva mobila sau vre-o saltea care sa se rabateze atunci cand ai nevoie sa iti sustii piciorul la unghiul care iti trebuie! [poate dau cuiva vre-o idee si face astfel de saltele sau canapele rabatabile care ar ajuta persoanele ce, pentru o perioada, destul de lunga, sunt nevoite sa stea cu membrele (in special inferioare) la un anumit unghi deasupra capului].

Lasa aici comentariul tau!
Multumesc!