Omleta Perfecta!

Astazi dimineata m-a trezit alarma telefonului. Nu chiar de dimineata, caci este SAMBATA iar aseara am fost putin prin club. Pe la 11 am deschis ochii. Nu am sarit din pat cum fac de obicei, azi am preferat sa lenevesc. Am mai "ras" repede cateva pagini peste cele 60 despre care iti spuneam mai ieri. Apoi telefonul mi-a atras atentia cu ... un mesaj pe facebook sau un sunet, o alarma... ceva!

Am luat telefonul si bineinteles ca am ajuns pe partea gresita a Internetului! Nu stii care este "The Wrong side of The Internet"? 9gag.com si bineinteles 9gag.tv! In majoritatea timpului aceste site-uri sunt doar niste ... "mancatoare" de TIMP. Dar astazi dimineata am avut placerea sa vizionez un filmulet care m-a inspirat si m-a facut sa ma misc din pat si sa trec la TREABA!



Nu am avut eu rabdare sa incerc TOATE cele trei retete, am preferat Reteta Americana la care am adaugat eu putin patrunjel pentru culoare si vitaminele din patrunjel.

Ca gust a fost DEMENTIALA! Chiar nu ma asteptam ca o omleta poate fi ALTFEL .. doar din metoda de preparare! 

Rezultatul mai jos! 




Alaturi de o cafea buna, Cea Mai buna OMLETA facuta de mine pana acum! 
Va urez sa aveti parte de un weekend Magnific! 


3 Responses so far.

  1. Omleta este felul meu preferat pentru a-l servi la micul-dejun. Imi place cum a iesit omleta din pozele tale. felicitari pentru postarea filmuletului cu metodele lui Jamie de gatit omleta. Bafta in continuare!

  2. Numele meu este Lilian N. Aceasta este o zi plină de bucurie a vieții mele din cauza ajutorului pe care mi-a oferit-o Dr.saguru, ajutându-mă să-mi recuperez ex-soțul cu vraja lui magică și de dragoste. Am fost căsătorit timp de 6 ani și a fost atât de teribil pentru că soțul meu mă înșela într-adevăr și căuta un divorț, dar când am întâlnit e-mailul Dr.saguru pe internet despre modul în care a ajutat atât de mulți oameni să-și primească ex și de a ajuta la stabilirea relației. și să facă oamenii să fie fericiți în relația lor. Mi-am explicat situația și i-am căutat ajutorul, dar spre cea mai mare surpriză, mi-a spus că mă va ajuta cu cazul meu și că acum sarbatoresc pentru că soțul meu sa schimbat complet pentru totdeauna. El vrea întotdeauna să fie lângă mine și nu poate face nimic fără prezența mea. Mă bucur foarte mult de căsnicia mea, o celebrare mare. Voi continua să depun mărturie pe internet pentru că Dr. Saguru este cu adevărat un adevărat vrăjitor. VĂ RUGĂM SĂ VĂ RUGĂM AJUTAȚI DOCTOR SAGURU ACUM ACUM DUPĂ EMAIL: drsagurusolutions@gmail.com sau WhatsApp +2349037545183 El este singurul răspuns la problema dvs. și te face să te simți fericit în relația ta.
    1 LOVE SPELL
    2 CÂȘTIGĂȚI BACK EX
    3 FRUCTE DE FEMEI
    4 PROMOȚIE SPELL
    5 SPELL DE PROTECȚIE
    6 SPELL BUSINESS
    7 SPELL GOOD JOB
    8 LOTTERY SPELL și SPELL CASE SPELL.

  3. Când l-am găsit pe Dr.Ogaga, aveam o nevoie disperată să-l aduc înapoi pe fostul meu iubit. M-a părăsit pentru o altă femeie. S-a întâmplat atât de repede și nu am avut niciun cuvânt de spus în această situație. M-a părăsit după 3 ani fără nicio explicație. Îl contactez pe Dr.Ogaga prin contactul său și El mi-a spus ce trebuie să fac înainte să mă poată ajuta și am făcut ce mi-a spus, după ce i-am oferit ceea ce și-a dorit, a făcut o vrajă de dragoste pentru a ne ajuta să ne întoarcem împreună. La scurt timp după ce și-a făcut vraja, iubitul meu a început să-mi trimită din nou mesaje și s-a simțit îngrozitor pentru ceea ce m-a supus. A spus că am fost cea mai importantă persoană din viața lui și știe asta acum. Ne-am mutat împreună și el a fost mai deschis față de mine decât înainte și a început să petreacă mai mult timp cu mine decât înainte. De când m-a ajutat dr. Ogaga, partenerul meu este foarte stabil, fidel și mai aproape de mine decât înainte. Recomand cu caldura Dr.Ogaga oricui are nevoie de ajutor. E-mail: ogagakunta@gmail.com
    1) Vrăji de dragoste
    2) Vrăji de dragoste pierdută
    3) Vrăji de divorț
    4) Vrăji de căsătorie
    5) Vraja de legare.
    6) Vrăji de despărțire
    7) Alungați un Iubit trecut
    8.) Vrei să fii promovat în biroul tău/ Vraja de loterie
    9) vrei să-ți mulțumești iubitul
    Contactați acest om grozav dacă aveți vreo problemă pentru o soluție de durată
    ogagakunta@gmail.com

Lasa aici comentariul tau!
Multumesc!