Roz .. ?

Oare sa traim clipe ROZ? Am auzit azi o discutie in oras ... in timp ce degustam o ciocolata calda alaturi de niste preteni, in care o persoana ii spunea unei alteia ca: "Uite ce viata ROZ traim NOI.,. fata de napastuitii aia de japonezi, dupa cutremur le-a dat Dumnezeu si Tsunami si replici la cutremur, Vai MAMA LOR"


Oare traim o viata roz? Oare suntem orbiti de Gri-ul luminos ce ne inconjoara, poate ar trebuii sa ne multumim cu PUTIN .. si sa inghitim Maro-ul servit de cei ce noi i-am ales?
Nu stiu, NU stiu in ce parte sa o mai apuc, de cateva zile (mai exact de joi) ma confrunt cu o mica mare dilema a mea, poate stiti despre mine ca sunt VOLUNTAR in cadrul spitalului municipal de urgenta Craiova, in sectia de Fizioterapie si Recuperare Medicala in sala de Kinetoterapie, de mai bine de 1 an de zile, si miercuri am zis sa imi iau si eu o adeverinta care sa-mi ateste calitatea de voluntar ... in deobste EXPERIENTA obtinuta in aceasta perioada!
Zis si facut, am ajuns la resurse umane, am lasat o copie a CONTRACTULUI de voluntariat, mi s-a zis sa vin a 2-a zi sa iau adeverinta care atesta (pe DREPTE) experienta acumulata in ultimul an!
Merg vineri sa imi iau adeverinta, aici doamna de la personal, imi ARATA adeverinta, semnata de catre directia PERSONAL, si imi zice ca NU poate sa-mi dea adeverinta pentru ca seful asistentilor de pe sectia de recuperare medicala NU DORESTE sa semneze asa ceva!!! De atunci si pana acum am intrebat si in stanga si in dreapta care-i FAZA.. de ce?!?
Si am primit raspunsul de la un coleg de-al meu care m-a intrebat: "cand ai venit ca voluntar n-ai trecut si tu pe la domnul "X" sa lasi si tu o atentie, o socoteala?" in momentul ala, aproape sa imi plesneasca o vena-n'cap!!!
CUM MAMA MASII de treaba vine asta ... SA DAU SPAGA SA MUNCESC GRATIS?!?
Eu prestez servicii pentru TINE institutie de sanatate, adica OFER SANATATE, MOKA... imi pierd timpul, ba chiar aduc de acasa (ca multi altii care lucreaza in spital) .. ca sa facem PACIENTII bine .. iar tu .. Institutie ( sau mai bine zis UN OM din institutie ... ) Nu imi acorzi DERPTUL MEU, LEGAL .. si semnat si oferit prin CONTRACT!


Curand .. Foarte curand o sa-mi BAG PULA in ea de tara si de toti si toate si EMIGREZ ! Nu am un plan foarte bine stabilit in acest moment daaar, chit ca e in tari calde, sau mai putin calde .. INCEP sa cred ca proverbul "Nicaieri nu e mai bine ca acasa" ESTE FALS, si ca tre sa adaptez prverbul la .. "ORIUNDE e mai bine ca acasa!!!"


Cu ganduri GRI despre tarisoara noastra scumpa, va las in compania unei voci superbe care ne incata despre VIATA IN ROZ!!!


Auditie Placuta!


2 Responses so far.

  1. Salut Geordan,

    Sa inteleg ca te-ai dat batut referitor la acea adeverinta ?
    Du-te la directorul spitalului, fa-i plangere etc.
    Daca vrei sa fii intr-adevar rau insceneaza-i darea/luarea de mita.

    Response from Anonim
  2. Nu ... nu m-am dat batut! Sa zicem ca am apelat la cea mai ... LEGALA metoda de a-mi rezolva treburile! Daca nu se rezolva... vom vedea! Am vorbit deja cu cineva in masura sa ma ajute in problema asta(pe caile mai sus mentionate de tine)!

Lasa aici comentariul tau!
Multumesc!