Abandonata la hotel...

Iata cum incepe o poveste frumoasa de ... primavara (care se intampla in plina iarna) .. undeva la Sibiu...
Aici .. la sibiu aveau sa se intample lucruri .. chestii gen .. pregatire personala ( training-uri ) .. socoteli de genu...
Plecand eu din Craiova .. SINGUR .. pe tren .. til-tip till-tip .. desi planul era sa plec impreuna cu o amica de-a mea (a carei indentitate vreau sa o pastrez anonima) ... ajung la sibiu la 'OTEL  de TZhsnshpe stele... deh .. Omu' simplu de la provintzie nu stie el ce-ai aia .. OTEL de tzhinshpe stele ... Acolo .. nenea Receptioneru zice ca inca nu e libera camera mea ..si ca tre sa mai astept ... asa ca imi las bagajele in receptie si plec sa ma perind prin Fumosu' oraj ZIBIU .. ( been there done that ) .. de mai multe ori ..
Si cum ma plimb eu pe acolo .. imi suna telefonu' ma suna MANDRETZE de fata .. dom'shoara  a carei identitate imi este rugata sa o pastrez ANONIMA!!! ( anonima'ti spun de acu' in colo)
Ajeaaa unde eram .. la telefon .. cu mandretzea .. care zice ca NU A AVUT TIMP sa-si faca bagaju' sa fie gata pentru plecare devreme in "noapte" catre frumosul sibiu... zis si facut ii zic ca le spun eu organizatorilor de training ca Tanti X (inca pastrez anonimatu') o sa ajunga .. dar nu stim precis cand pentru ca are de PREGATIT bagaju' :D (bine nu le-am zis asta .. le-am zis doar ca O SA VINA... candva) ...

Buuuun .. incepura zilele de training ... prima zi .. nu stie nimeni NIMIC .. ora cand incepem .. in ce sala .. ce si cum .. colegul meu de camera ajunge de la IASI .. toate bune si frumoase .. ne mai plimbam prin oras .. vedem frumusetile ( si-s frumoase sibiencele ) ... si ne intoarcem la OTEL.. sa aflam ca .. AM INTARZIAT DOMNE LA TRAINING .. intram noi ( eu si colegul meu lucian ) .. spasiti .. ne prezentam .. Io sunt Bula .. eu sunt Strula .. si am venit sa .. ( nu mai continui ca divagam discutia) ..
Asaaa .. trece prima zi .. aflam noi cu ce se manca treaba .. incepe CALUMEA trainigu' ... se face ora 13shpe .. ajunge si Mandretzea ... nimeni nu o baga in seama ca e mica si nu atrage atentia ... ( asa spera ea) .. la pauza e rugata sa se prezinte si eu ii zic .. Da ea e .. X de la craiova si nu a avut timp sa-si faca bagaju' ... De aci incolo .. incep numa nebunii .. inca 2-3 zile de training ,.. seara chefuri ... adhoc .. sau organizate .. de mentionat o seara in care am mers la Karaoke unde .. Mandretzea .. a cantat MIRIBOLANT de frumos .. ( asa zice ea ) .. si nea inCANTAT pe noi auditoriu... de numa'

Ajungem la final de training ,.. seara .. ( cu o seara inainte de PLECAREA noastra din Otel.. vorbim ca la ora 6:00 fix ne intalnim in Holul frumosului 'OTEL  )
Eu petrec cu lumea pana NOAPTEA tarziu .. ( 4 juma am plecat eu la somn ) .. ma trezesc peste o ora .. sa-mi termin bagaj .. sa fac un dus .. si la 6 FIX am fost in Holul la hotel ... astept 5 minute .. astept 10 .. incep sa sun la MANDRETZE (mentionez ca ma apropii de finalul povestirii si inca NU AM DIVULGAT NUMELE)... si bineinteles ca a mea ca bradu concetateanca nu are telefonul deschis .. mai stau 10 minute ( trenul pleaca la 7:00 .. deja e 6 si ... 35 ( sper ca am calculat bine) .. ii zic la receptioner sa faca o comanda la taxi ... vine taxi ... ma urc in el .. urla cineva dupa noi .. NU nu era mandretea .. era o alta concetateanca din craiova care avea deja bilet luat .. dar vorbisem seara ca daca ajunge la intrunirea de la ora 6 mergem TOTI cu acelasi taxi catre gara .. si apoi cu acelasi tren ...

Ajunsi la gara .. eu cu o alta concetateanca .. ma tot gandesc sa ii dau iar MANDRETII un tel poate poate .. si SUFLETU' lu avram iancu .. telefonu inchis ( cine stie cu cine o fi petrecut ea toata noaptea si si-a inchis telu ca sa nu fie deranjata .. ) ... la 7 fara 5 imi raspunde la tel : "aloo ... da... cat e ceasu' ? Aualeu .. pai de ce nu m-ai sunat .. deja incep sa iau FOC ... si ii zic .. PENTRU CA AI TELEFONU INCHISSSS!!!  si ii zic ca ne auzim in craiova cand ne-om vedea ..

Acu cateva zile .. (dupa mai bine de o luna) .. o apelez pe mess .. nush ptr ce problema .. ca sa-mi spuna MANDRETZEA de fata .. ca .. ea este suparata pe mine .. ca eu .. Om de treaba si de vaza ... am lasat-o ABANDONATA in HOTEL .. sigura pe lume .. si fara cunostinte in orasul sibiu .. (de parca am fi fost in SriLanka .. si toti vorbeau Srilancheza ... sau ce limba s-o vorbi la ei ... ) fara ajutor si ca a trebuit sa ia ea trin spre craiova cu schimbare in piatra olt ... ( unde i-a fost furat... sau a pierdut telu... ca e cam aeriana faptura si anume .. ( a carei indentitate INCA o protejez ) ) ..

Buuun .. discutia pe net ajunge la diferite argumete si contra argumente .. unde eu recunosc ca NU m-am gandit sa-l intreb pe nea caisa de la receptie UNDE STA BA faptura (stiam nume si prenume) ... sa ma duc sa-i bat la usa .. sa vad daca mai e VIE (si nu face cumva struguri) .. sau daca e moarta .. si alte cele .. (recunosc .. la ora 6 dimineata .. dupa chef lung .. si jocuri de societate ... numai la recetioneru pielii nu ma gandeam sa-l intreb la ce camera sta a mea ca bradu' doi la metru) ..

Asta e .. acum eu mi-am cerut scuze ca NU AM AVUT GRIJA DE EA .. ( sper ca a avut altcineva pe acolo .. lucru care i l-am zis si o sa-i zic si in fata cand oi vedea-o .. daca o sa ma mai vada vre-o data dupa cele relatate mai sus .. )

Dupa o poveste asa de frumoasa .. si plina de peripetii .. mai este cazul sa va urez: "NOAPTE BUNA COPII"

;) va pupa Mosh Geordan-u'

2 Responses so far.

1. Pai daca Tanti "hics" nu chefuise noaptea..
    DE unde era sa stie ca telefonu tre tinut deschis cand te suna nebunii "hai'daaaa breee.. sa mergem la cashile noastre!!" :D :))

2. Hmm, daca chiar vroiai sa o trezesti puteai sa te duci la ea la camera si sa bati la usa :) .. dar stai ca ti-ai reunoscut deja vina ...

Response from Anonim

Lasa aici comentariul tau!