Eliberarea LU' Nastase ... vazuta de DEPARTE

Eliberarea lu' Nastase, Adrian Nastase!

Vazuta de ... "departe" prin ochii mei de NEPRICEPUT in ale politicii si nici in ale jurnalismului!
Hai sa incep de la INCEPUT!!!

Jurnalistii LU peste, la iesirea din Penitenciarul Jilava! Acolo era stransa TOATA SPUMA jurnalistica a momentului, ProTv, B1, Antena, TVR, etc... etc... apoi acu a inceput SHOW-ul :)) cel putin pentru MINE!

Si incep baietii sa INJURE ca la usa cortului, Jurnalisti de 2 lei!!!


Cel mai ADECVAT limbaj au jurnalistii PRO Tv... si NU numai   cel mai PRO limbaj!


 CE E BAAAAAAAA!!! DAI BAAAAAAA!!!

-P*L4 Mea baaaa! :))

-AUZI ba ... baga-ti puIa ... da-o in PuIa mea de treaba ! Nu vezi ce e aiciea? Nebunia DRACU !

- Iauzi: "Ai de pu7a mea .. e frig afara de te c4ci pe tine"

- Ca37u ala de logan .. ... =))

- Acolo l-am avut BINE DE TOT ! Acolo a fost PRIM PLAN ! Ba da nu ne suna NIMENI?!?  nu va suna beieti ca va asteapta la sediu ... DEMISIILE :)) =))

- Ce s-au lovit frateeee! :)) ai lui sunt baaa! :)) =)) PSD-ul :)) (cei doi "jurnalisti" rad de mama focului)

- PuuuIa mea ce sa le fac ba! ?


 :)) auuuu cel mai tare SHOW ever MULTUMESC PRO TV
DECI! Hai sa incheiem relatarea! Nu are rost sa ma mai stresez pentru o MIZERIE Jurnalistica!
Felicitari ROMANIA, Felicitari Domnule Nastase, FELICITARI Jurnalistilor ROMANI!

Deja nu mai pot sa scriu ce aberatii se vorbesc LIVE pe stirileprotv.ro/protvnews !

ACUM din ce in ce mai mult ... NU IMI MAI PARE RAU CA AM PLECAT DIN TARA!!!

Romania ... TE IUBESC! De departe! ;)

MENTIONEZ: Limbajul pus intre ghilimele .. este limbajul JURNALISTILOR PRO TV! In nici un caz limbajul MEU!

One Response so far.

  1. Eu nu ma uit la TV la chestii de-astea (cel mult la sport sau la chestii interesante) dar din ce zici tu iti pot spune ca se vede... ca curu'.

Lasa aici comentariul tau!
Multumesc!