Bomba in banie

Mda... mai devreme am asistat la un accident in inima baniei, mai exact in intersectia din fata Spitalului Judetean de Urgenta Craiova. Accidentul s-a produs in jurul orei 23:30 in data de 30.04.2012 implicate in accident fiind o ambulanta si un autovehicul.
Dupa cum am promis mai devreme vin cu o serie de imagini, si de aici sper ca o sa va dati seama si de TITLUL acestei postari!
Iata imaginile:


Se pare ca tanarul din imagine este cel care a cauzat accidentul :( 
Imi pare rau pentru el pentru ca se vedea ca este marcat de ceea ce s-a intamplat.
Pe tot parcursul evenimentului cat si dupa interventia politiei acesta a cooperat.






Acestea sunt buteliile de oxigen care erau pe ambulanta, de aici si titlul postului meu.
Pentru cei care nu stiu, o butelie de oxigen, daca explodeaza poate face ravagii si mult mai multe victime decat accidentul propriuzis.
La fata locului strangadu-se foarte multe persoane dupa cum se poate vedea in urmatoarele imagini.















Din cate am inteles, a fost ranita asistenta medicala, paramedicul, nu stiu nimic despre sofer... sau daca cel din imagine este paramedicul sau soferul... (cel bandajat la cot) , cat si pacientul care era transportat catre spital.








Lasa aici comentariul tau!
Multumesc!