Imi e frica...

... imi este frica sa ma mai uit la TV! De ce zic asta? Pentru ca observ pe zi ce trece, oameni foarte apropiati mie, dependenti de cutia cu imagini!!!
Ma doare si mai mult, si mai tare, cand stiu ca pana nu multa vreme eram si eu un "impatimit" al TV-ului... dar, spre bucuria si fericirea mea, am renuntat sa ma uit la TV de cativa anisori.
De ce nu mai uit la TV? Da' de ce? ... De ce sa ma mai uit la ceva care mie personal imi este anost, nu ma intereseaza nici pe cine mai da in judecata nea' Caisa, nici cum isi spala unul cu alta rufele in "PUBLIC" nici nimic! Sigurul lucru pe care-l urmaresc la TV, si asta dimineata cand mananc, sunt Stirile si din cand in cand, programele Dicovery.
La inceputul acestei postari ziceam ca imi este frica sa ma mai uit. TV-ul nenoroceste oameni, ii sluteste, ii inchisteaza in convingeri si idei ce nu-s ale lor. Un fel de..."ati mintit poporu' cu televizoru' " combinat cu "spalare de creiere"!
Nu spun ca nu gasim si lucruri interesante, precum emisiuni gen: "cum se fabrica", "distrugatorii de mituri" si altele, dar marea majoritate a programelor de "divertisment" sunt TOTALE ABERATII!!!
Emisiuni ce le ... detest, sunt cele de genul: "Mireasa pentru fiul meu"
Ma omoara si ma sperie faptul ca ... FOARTE FOARTE multa lume se uita la astfel de aberatii si la "Televiziuni de camera" gen OTV.

Timpul pierdut in fata televizorului este un timp IROSIT! Poti face atatea lucruri frumoase faraaaa TV!
Poti merge la o plimbare, poti iesii cu prietenii la o iarba verde (cu sau fara gratar), poti merge la un teatru, la un film, la SOCIALIZARE Reala... nu virtualizare sau acel fel de socializare de "forma".

Poate inspir pe cineva si lasa TV-ul astazi, va arat doua fotografii imortalizate ieri (1.mai.2012) la intervale de timp diferite! Subiectul fotografiilor mele a fost cooperant, plin de gratie si romantism.

Iata pozele:

Undeva la ora 16


Dupa vre-o 3 ore (aproximativ ora 19)

Noaptea , tarziu sau mai bine zis ...dimineata devreme (aproximativ ora 3)

 Am dezbatut acest subiect primit ca Leapsa de la Daniel Botea unul dintre bloggerii de seama ai urbei Craiovene, cu scuzele de rigoare ca am intarziat "putin".


One Response so far.

  1. mda, si io cam la fel...
    doar iarna ma uit. la toate canalele discovery, la history, la national geo., la animal planet.
    ma enerveaza insa si astia, ca, de cand cu criza, dau in reluare emisiuni vechi si uzate, emisiuni pe acelasi subiect care se contrazic intre ele pentru ca au fost facute in ani diferiti, dar sunt difuzate in aceeasi perioada, emisiuni depasite de timp etc.
    acum, ca e vara, ies din casa dimineata devreme, imi fac de lucru in curte pana plec la serviciu, ma intorc si-mi fac iar de lucru, si mai intru in casa doar ca sa ma culc.
    asa o tin pana in octombrie. parca sunt alt om, cu alta viata.
    in putinele momente cand n-am ce face, stau si ma uit la flori, la ganganii sau privesc cum trec norii pe cer. mai fac si-o poza. mai scriu un articol, mai trag o mita de coada :)
    n-am timp sau masina sa plec sa vad alte locuri, dar n-as sta la televizor nici de nebuna...
    mi-e dor de vremea cand televizorul nu insemna nimic in viata mea, cand nu aveam telefon in casa, cand traiam ingropata in carti, in vise, in jocuri... in vacanta de vara nu mai exista nici ceas. tot timpul era al meu.
    iar timpul curgea altfel, viata era alta.
    nu-mi plac vremurile astea, nu am fost facuta pentru ele... :)

Lasa aici comentariul tau!
Multumesc!