Dimineata de ... Primavara?

Buna Dimineataaaa! 
Da stiu ca e trecut bine de ora pranzului dar, PANA ACUM n-am avut internet aici in GERMANIA! Nu stiu de ce .. oare ca la astia e LIBER pentru ca in weekend vine Pastele?! Si ca la ei daca e LIBER .. pai e LIBER dom'le !!! 
Mdap! Asa .. ziceam Buna Dimineatzaaaaa .. :P 

Pai .. si cum m-am trezit eu asa fromooos! La orele 7 ale diminetii ca mi-a sunat ceasul sa plec la spital... (V-AM ZIS CA AZI ERAM LIBER?) Si bineinteles ca nu am mai putut sa ADORM inapoi .. ca de! Ceasu'E CEAS! Si cum stateam eu si ma benoclam prin camera ... imi arunc privirea pe GEAM! Si cand colo .. TA NAAAAAAAAA!!! 
O dimineatza supeeeerba de Pri... poftim? de PRI... Prima... aaaauu ... Jingle Beeels Jingleee beeels .. Hai cu Mos Craciuuuun! 
Ba tata ... o zapada frumoasaaaa ... de iti era mai mare dragu' ! 
Si ca sa va MINUNATI si voi de o zi SUPERBA de PRIMAVARA! Ia la taica neste POZE:









Poza asta e facuta ca sa va ARAT ca afara era GRI, aveam nevoie de o "pata" mica mica de culoare in care sa va arat ca ASA E AFARA!!! :D 



Si, ca tot vine CRACIUNUL .. si nu pastele .. o sa va Urez: SARBATORI FERICITE! 
P.S. Mai in gluma mai in serios... SA AVETI O ZI MINUNATA! ;) 

Lasa aici comentariul tau!
Multumesc!