Ziua Barbatilor

Apoi ... cica se vorbeste in targ ca NOI, barbatii, am decretat ziua de 9 martie ZIUA BARBATILOR!
Da' ziua noastra e ORICAND! Asa ca, bunul meu prieten Alex Papoiu, ne-a dedicat 9 (noua) ... barbatilor urmatoarea poezie:



APROAPE TREAZ





Frunzuliţă flori şi-o cană
Viaţa-i ca o damigeană,
Pui în ea o umpli tot
S-a golit? Eşti ca şi mort.

C-un ulcior eu sunt dator
Din paharul meu toţi vor,
Mă mândresc ca-s un cal breaz
Nu sunt beat s-aproape treaz.

Dacă stau să mă gândesc
Ştiu butoiul să-l golesc,
Ştiu caţi metri de furtun
Intră-n butia de salcâm.

Tii... Ce gând frumos mai am
Buzunaru-i chior de bani,
Portofelul l-am cusut
Care bă? Că l-am băut.

40 de grade vreau
44 să le beau,
Şi de o rămane-un grad
Să n-apuc să văd alt gard.

4 labe sunt cu soţ
Bolovanii cred că-s toţi,
Am băut iar ca un porc
Porcu nu bea vin deloc.

Iar acum de mucenici
Beţi cât vreţi şi nu munciţi,
Pune-ţi ceapa lânga praz
Nu fi beat....aproape treaz...!!!




Lasa aici comentariul tau!
Multumesc!