Ai carte?

Hai bine ati venit pe la capra mea! 
Bre fratilor, va aduceti aminte de nepotu-meu, ala de m-a ajutat sa-mi duc capra la doctor?
Asa .. de el vorbesc, bre' n-auzi ca veni astazi pe la mine sa mai aduca ceva de-ale gurii, ba un fluier, ba un nai, si cum veni el cu de-ale gurii, puse sa faca o cafea si se cam plictisea.

N-auzi bre' ... ca baga mana in buzunar si scoase o ... jucarie neagra, groasa asa cat cat un creion, o chestie... crezui ca e de-ala .. telefon dinala, desteptofon cum ii zic io, da' nu e bre', ca nu era colorat, si arata asa ... ca o pagina de carte da' parol ca NU era carte. 

Stiti voi ... ca v-am mai povestit eu despre nepotu-meu, asta e nebun cu tehnologia, sa aiba el toate traznaile de pe pamant, tot ce e mai nou sa aiba el, de aia sta mereu cu ochii pe promotii si oferte care mai de care.

Si cum va ziceam... ma pusa necuratu' sa-l intreb ce-i dracia aceea neagra. Pai si se apuca nebunu sa-mi zica ca-i un Kindle! Si ii zic .. UN CE ? Zii bre' nebunule pe romaneste ca nu pricep ce zici acolo! 
Acu l-am incuiat, ca se chinui "mititelu" (ca are aproape doi metrii si peste un kintal greutate) sa imi explice mie la mos batran si capra lui ce-i ala un Kindle. 

Se apuca sa-mi arate el acolo ca e o carte da nu e o carte, ca e ca o biblioteca intreaga, ca poti sa citesti ca pe carte, ca ai buton cu care rasfoiesti paginile. 
Ma uitai si io pe acest eBook si nu e bre' nici un eBook ca era exact ca o hartie da nu era hartie auzi. 

Imi explica nepotu' ca are ecran cu tehnologia E Ink care cica foloseste particule de cerneala clasica ca sa arate ca o pagina reala de carte sau de ziar! Ba mai mult, noul Kindle foloseste tehnologie E Ink Pearl care are un contrast cu 50% mai bun decat modelele vechi cu E Ink.


Ce sa mai o adevarata minunatie. Pe mine unul m-a cucerit Kindle asta auzi, m-a dat pe spate cu faza ca pot sa maresc scrisu auzi, de parca am lupa la pagina! Vorba aia mos batran cu ochii in pioneze, am nevoie de asa ceva! Plus ca daca vreau sa citesc si io o carte ca tot omu' cum imi obosesc ochii de zici ca nu e adevarat.

Clar, il pun pe nepotu' sa-mi comande o minunatie de Kindle mintenas, ca prea vreau sa citesc si eu ceva pe un eBook dinasta! 

Ma duc sa-mi pregatesc ochelarii, pana data viitoare puneti mana pe carte, fie ea si electronica! 

Acest articol a fost scris pentru competitia blogosferica Spring SuperBlog 2014


Lasa aici comentariul tau!
Multumesc!