Examen

Asta seara am si eu o povestire mai putin placuta din vremea studentiei mele!

Mai exact primul an din studentie, cu prima sesiune, cu emotii la primul examen din facultate eh, va dati seama ca transpiratia curgea pe mine mai rau ca la sauna, desi... in sala de examen era un frig de toata frumusetea! (sesiunea de iarna ... normal ca era frig) 


Nu stiu ce s-a intamplat cu mine in acea zi, probabil pe baza de stress, sau ceva ceea ce am mancat la micul dejun, au facut ca transpiratia mea sa aiba un "iz" mai mult decat puternic de ... scocs amestecat cu o intreaga cocina de porci adica ce sa mai, un Sconcs Porcos! Mai exact ii faceam concurenta "colegului" meu de examen ... GIGU!

Poftim? Nu il cunoasteti pe Gigu? Gicu era (sau mai este .. cred ca are acelasi nume) .. cadavrul din laboratorul de Anatomie! 
Toate astea s-au intamplat desi am folosit un deodorant antiperspirant care din pacate in loc sa-mi fie alaturi la greu, a devenit dusmanul meu si m-a parasit la greu! Bine, la cum miroseam si eu ma renegam.

Dupa ce ca aveam eu emotii, examen, stress .. acum mai puteam si a hoit de sconcs porcos si ... MORT! 
Nu stiam de ce sa am mai mari emotii? Din cauza examenului? Sau pentru ca miroseam ingrozitor? 

In clipele acelea as fi dat orice sa fi avut un parfum mai puternic sau unul din produsele antiperspirante Gerovital H3 prof.dr. Ana Aslan, sau un deodorant antiperspirant Gerovital H3 Splendide, deodorant antiperspirant Gerovital H3 Natural, deodorant antiperspirant Gerovital H3 Sensitive, deodorant antiperspirant Gerovital H3 Fresh, produse ce contin trei ingrediente active precum sarurile de aluminiu, Citrofol ® si vitamina E, cu siguranta nu as mai fi avut probleme de genul celei enumerate mai sus.

In cele din urma m-a salvat profu' de anatomie zicand catre asistentul de laborator: 
- Marieneee Mai schimba si tu cadavrele astea ca s-au imputit de tot! 


Acest articol a fost scris pentru Competitia Spring SuperBlog 2014
Sursa imagini: google


Lasa aici comentariul tau!
Multumesc!