Primavara

Primăvară
Iubește-ți ghioceii și liniștea din rai,
Iubește-ți anotimpul cireșelor de mai,
Iubește-ți călătorii că-s simple rândunici,
Iubește-ți poezia citită de bunici.

Urăște-ți răutatea, din suflet să o scoți,
Urăște-ți răzbunarea și iartă! Dacă poți,
Urăște-ți neputința de-a devenii mai bun,
Urăște-ți ușurința cu care spui mincini.


Că viața nu-i doar ură sau doar iubire, şti!
Că primăvara trece, și-n noi zburdă copii,
Mi-e dor de fericirea cireșelor de mai,
Mi-e dor de ghioceii ce-i porți în păr bălai.

Mă uit bunicu râde, și mă trezesc din vis,
Plouă căprui în mine, și-acolo-n paradis,
Iubire am în suflet și ură că nu pot,
Măcar pentr-o secundă să înviez un mort.

Deaceea primăvară eu nu te mai rețin,
Mi-ai luat mereu din suflet, puțin câte puțin,
Te du la tine-acasă să nu mai zădovești,
Că mi-ai răpit bunicul ce îmi spunea povești.

Lasa aici comentariul tau!
Multumesc!