Secretul tineretii 2

Zilele trecute vorbeam ceva despre Secretul Tineretii la barbati unde spuneam ca VOI ne puteti ajuta sa traim mai mult, si va rugam sa ma ajutati sa traiesc mai mult...
O cercetare proprie si personala printre prietenele (amicele) mele .. m-a facut sa ajung la concluzia ca .. daca ar stii ca asta ma salveaza (sa ma holbez la sanii lor... ) ar face-o ptr mine! Deci ... concluzia .. este ca .. AM PRIETENE BUNE ;)) :D


Asa ca eu m-am gandit .. ca daca .. 10 minute de holbat la SANII pretenelor .. alea alea imi prelungesc viata cu cativa ani .. daca ma holbez la Posteriorul (Fundul) lor .. nu imi prelungesc viata cu inca cativa ani?! HiHi... deci .. girls .. Show me Your Assets :D


Pana una alta .. pentru baieti avem urmatorul videoclip:

Lasa aici comentariul tau!
Multumesc!