Carte de vizita...

Pană nu de mult ... te învârți in cercuri (romburi, pătrate... şi alte forme geometrice) înalte ... simţi că nu faci parte din lumea lor... dar, eşti ACOLO! După figură, după fel, după(e) IDEI... eşti între EI! Oameni care te cunosc, oameni care ţi-au fost alături... cândva, dar azi ... NU TE MAI CUNOSC! 
Te duci alături de ei, te bucuri de lucrurile "mărunte" de zi cu zi, te "re-introduci"... arunci o carte de vizită şi eşti ... ALTCINEVA! Un necunoscut... CUNOSCUT! 
Ne ştim de când lumea se numea .... ALTCEVA... ne ştim de când mâncam seminţe împreună şi ne jucam cu "ea" în ţărână.... tu ştii cine-s eu... eu ştiu cine eşti TU! TU!!! Ai nevoie de mine.. eu .. NU! 
Ţi-ai stricat cel mai preţios lucru din viaţa ta, eu... am ce-ţi trebuie ŢIE! Cunoştinţe, relaţii, CULTURĂ!
Iţi ofer cartea mea de vizită, ai să o găseşti dimineaţă în portofelul tău şi nu ştii ... CINE MAMA DREAQ este ăsta ... numele este egal cu ZERO.. dar voi apela la EL! 
AM NEVOIE! Nu azi, poate mâine... trebuie să-mi fac curaj, să îmi înfrunt temerile, nevoile, sănătatea... sănătate care încet încet DISPARE! 
Am nevoie de el... CINE MAMA DREAQ E ĂSTA de îşi are numele întipărit pe o altă carte de vizită din portofelul meu! EU AM NUME, REnume... umm... 


Trec ani, trec luni, zile... AM NEVOIE! Oare? Oare... ştie de ce am nevoie? Oare mă va face bine? 
Anii au trecut peste mine, peste el... mă va ajuta acum? Sau ... 
Am să-i dau un telefon, am să apelez una din ... hmmm... sau poate NU!


Poate eşti TU cel care ai nevoie de mine, poate-s EU cel care am nevoie de tine!!!
Viaţa este scurtă şi.. suntem legaţi de o CARTE DE VIZITĂ!


Lasa aici comentariul tau!
Multumesc!