Rasarit?

E trecut demult de ora tarzie a diminetii, soarele incet isi face aparitia timid ca nu cumva sa deranjeze pe cei care fie au muncit, fie trebuie sa se trezeasca in aproximativ o ora sa mearga pe drumul lor...(servici, gratare, treaba intr-un cuvant) ...

Ultima zi din saptamana poate fi legata de bucurii sau de neplaceri, saptamna care a trecut peste noi ne-a facut mai intelepti, ne-a facut sa ne dorim mai mult de la noi... ummm nu stiu despre voi dar asa mi se intampla mie!
Imi doresc sa cred ca-s mai bun ca saptamana trecuta, imi asum responsabilitati si riscuri, imi place cum ma simt!
Sunt acel NOU EU despre care va povesteam acum cateva zile!Precum soarele care rasare din marea vietii, si eu rasar zilnic pantru o noua aventura! 

Planurile mele de viitor incep sa se creioneze din ce in ce mai clar pe hartia vietii mele! 
Curand ... foarte curand vei afla si tu, cititor de capra mea despre ce este vorba! 

Lasa aici comentariul tau!
Multumesc!