Cine esti?

Pe strada m-ai oprit, cu gene lungi si intrebari in privire.
- Cine esti? Ce vrei de la mine? Astept un raspuns... apoi imagini cu tine pe o banca, undeva parca demult, imi apar, te sarut... ma mangai pe obraz si imi spui cuvinte pe care nu le inteleg, imagineadispare ... CINE ESTI? Te simt ca si cand te stiu de 1000 de ani! Imi zambesti, ma saruti pe frunte, o lacrima se pierde pe obrazul tau. Te intreb:
- Ti-am gresit cu ceva? Plangi din cauza mea?
Atunci ma iei in brate, ma strangi puternic si imi spui:
- Va fi bine dragul meu! Lacrimile deja au format doua rauri ce se unescintr-un fluviu la poale de munte.
Te privesc, ma apuci de mana, si ma duci ... inapoi. Camera e undeva la parter, are vedere spre parc, imagini cu acelasi parc, cu tine in bratele mele eu vorbind de data asta .. acelasi cuvinte care acum nu le inteleg! si totusi CINE ESTI?!?



Dap ... TU ESTI!
Uitare! Uitate-ar pacatele ... 

Lasa aici comentariul tau!
Multumesc!