Tu...pentru ce te trezesti dimineata?

In seara ce tocmai a trecut (e spre dimineata acum... aproape de ora 2) am vizionat un film: "Just my luck" un film despre un EL .. ghinionist cat se poate de mult, daca afara era soare si frumos .. el pleaca de acasa si cum iese pe usa SE PUNE PLOAIA, si despre .. o EA... o ea care era EXTREM de norocoasa ... ea gasea pe jos bancnote de 100 de dolari, tot ea, norocosasa in mijlocul new york-ului in rush hour striga TAXIIII .... si apareau 2-3 masini in fata ei! 
So .. de ce va chinui cu toate astea .. pentru ca SUNT UN NOROCOS... mama mea imi spune ca am ghinion, ca am piciorul rupt, ca aseara mi-a fugit scaunul cu rotile de sub fund si am calcat in picior si m-a durut de mi-au sarit OCHII din cap, zice ca sunt ghinionist ca am stat aproape 2 ani pana sa-mi gasesc un loc de munca, ca STAU in tara asta de cacat (scuzati-mi franceza) ... si nu plec SA MA REALIZEZ!!! Ei .. daca stau si ma gandesc la o parte din toate astea.... oarecum ARE DREPTATE!!! 
WOOOOW ... am ajuns sa-i dau dreptate mamei mele...! Something is wrong with me(ceva este in neregula cu mine ... traducere pt cititorii de capra necuoscatori de limba engleza) ... NOPE... Nu este NIMIC in neregula cu mine si DOAR .. pe o micaaa mica parte mama are dreptate! 

Nu are dreptate cum ca as fi GHINIONIST, pentru ca eu am aici ... in tara asta mizera, plina de oameni mizerabili, eu am parte de VOI .. de cei care imi cititi amaratul meu de blog, am parte de OAMENI, oameni care imi sunt PRIETENI, pe care viata, m-a facut sa va incerc .. fara sa vreau .. si mi-ati fost alaturi! Chiar daca maine plec la 10000 de km de voi .. stiu ca atunci cand ma voi intalnii cu voi, citiori si prieteni de-ai mei, stiu ca imi veti fi aproape! Si va multumesc!

Si mai sunt norocos pentru ca POT si vreau sa ajut pe cei care au nevoie de ajutorul meu! Pentru asta imi doresc din toata inima sa ma FAC BINE!!! Sa imi scot ghipsul si sa ma intorc cat mai repede inapoi la serviciul meu (acela din care castig cat sa ies cu prietenii, sa pot duce o fata la un suc, sa ma duc la un film sau sa-mi cumpar o inghetata de la toneta din mijlocul orasului cand am eu chef)! La serviciul acela care ma ajuta sa AJUT OAMENI! Pacientii mei care initial imi sunt pacienti, si pe parcurs imi devin prieteni, eu asa ii consider si asa ii tratez pe toti cei care imi calca pragul(sau le calc eu pragul... munca la domiciliu), atat la clinica cat si in particular.

Am scris toate astea citid un articol... un articol ce vorbeste despre ceea ce ne trezeste pe noi dimineata si care spune ceva de genul: "Atunci cand ai curajul sa fii tu insuti, te trezesti!

Asa ca am de gand sa fiu EU in continuare, sa va cer scuze ca v-am plictisit cu peste 1000 de cuvinte (cred) ... si sa va doresc SA VA TREZITI caci eu, pot sa spun cu mana pe inima, M-AM TREZIT!!!



3 Responses so far.

  1. E foarte nasol cand te trezeshti in acelasi stres pe fiecare dimineata..si sa nu ai deloc liniste...asha cum zici si tu...si eu de vreo 3-4 ani sunt in aceeasi situatie..Degeaba te trezeshti de dimineatza daca ai acelasi gust amar...daca iti dai seama ca vei da poate de persoane noi in ziua aia dar..tot perversi sunt ca si cei pe care i`ai intalnit si cu o zii in urma..In concluzie...ma trezesc pentru ca trebuie sa ma trezesc..pentru ca vreau sa ma trezesc..si pentru ca ..o viata am ..si trebuie sa mi`o traiesc...Vor veni si zile mai bune...cu siguranta ;) TRebuie sa ai incredere doar in tine...si nu neaparat in persoanele de langa tine ...Daca ai incredere in tine eshti...tatic!!

  2. salutare...uite cum e la mine...studenta, anu I, medicina...eleva eminenta pana la intrarea in faculta, cu o neinteleasa dorinta de a ajunge studenta la facultatea cu pricina, insa, acum nu mai am nicio motivatie ca sa invat, nu ma simt fascinata, m-au epuizat prea tare primele 3 luni de zile, nu mai gasesc nimic interactiv, parca nu am timp sa fiu...incep din rasputeri sa ma regasesc, pana nu o dau in bara...frumos articol;)

  3. Salut "crin" ... nu stiu ce sa spun despre faptul ca ti-ai pierdutt "interesul" pentru medicina... ce pot sa-ti spun ca acea CHEMARE sau ,,, un interes "ciudat" cum ii zici tu, poate sa fie CEL MAI BUN MOTIV sa continui!!! Medicina este cea mai nobila meserie! Sau orice ramura medicala! Nimeni nu spune ca trebuie, sau ca MEDICINA este cea mai tare facultate, dar orice ai vrea sa urmezi ... pe cale medicala... la un moment dat iti va aduce satisfactii! Medicina ... este o facultate grea!

Lasa aici comentariul tau!
Multumesc!