Te simt !?

Da play la video si apoi citeste! (atentionare/!\ videoclipul creeaza ameteli catre final... :D mie asa mi-a parut)


Pfff...Plimbari cu tine, cu tine mana in mana, tu om de lut, slut... ce te-a durut, cu visare si uitare, cu viitor si trecut, inaltul albastrului cer si abisul marii moarte, cu corbi ce urla durerea, cu viata ce simte placerea, cu cantec in casca si suflet, cu dor si uitare si urlet, cu bunatate si ura, cu dragoste si minciuna, cu Divinitate si demon... DOAR EU CU MINE!!!

Mda' m-a palit compusul sau de fapt ... varsarea... in plimbarea mea solitara, am avut de lucru, am incercat sa traiesc... in minte, momente, sa ma reculeg, sa scot ce-i mai rau din mine, as fi vrut sa urlu, sa sar si sa tip, as fi vrut sa fac multe, poate sa cant? poate sa uit?
Momentan ... NU MAI SIMT!
Pfff...

Lasa aici comentariul tau!
Multumesc!