Revelion 2013

Aham ... azi scriu despre revelion 2013, de ce? Pentru ca NU STIU ce o sa fac de revelion!
Mai multi prieteni ma intreaba/roaga daca/sa organizez eu revelionul de anul acesta! 
Fiind an de criza, probabil voi face revelion de criza! Adica la SC Plapumica SA! (sau acasa pe romaneste) 


Iau in calcul si "cererea" publicului de a organiza eu revelionul, dar... am nevoie de ajutorul vostru! 
Ca sa pot sa ma gandesc la organizare avem nevoie de UN SPATIU (un bar de 50-70 de persoane, un apartament, o vila, o LOCATIE) iar de aici e usor de organizat! Ceva in Craiova bineinteles! Ca de mers la munte/mare sau peste hotare ... nici nu se pune problema! 
Asadar, daca aveti vre-un spatiu de inchiriat, sau stiti pe cineva care ar putea inchiria un spatiu, va rog sa ma contactati! (acum...v-am spus ca e an de criza, sa nu veniti cu sume dinalea ... 1000 de euro sau mai sus ca deja e prea mult pentru a lua in calcul ORGANIZAREA de Revelion 2013! )
Asa ca dragii mei, daca vreti sa organizez EU, organizez... daaar hai sa ne intindem antenutele si sa gasim SPATIUL! Dupa aceea e relativ usor! 

Lasa aici comentariul tau!
Multumesc!