Gata 2012

E gata! Mai sunt cateva ore! Pregatirile sunt pe final, mai avem mici retusuri, si GATA!
E gata! Anul 2012 s-a scurs!


A fost un an PLIN din multe puncte de vedere!
Am inceput anul 2012 cu un picior in ghips, (se zice ca, asa cum intrii in an asa o sa-ti mearga tot anu) ... ei, mie nu mi-a adus ghinion deloc! Sau... mai bine zis n-am mers cu stangu ^^
Daca stau bine si ma gandesc, prima parte a anului a fost usor anosta, apoi a venit primavara, au venit momente si clipe frumoase, vara a fost in schimb APOTEOTICA!
Am iubit, am fost iubit, am urat si am fost urat... am iertat, am uitat, am castigat, am muncit, si nu in ultimul rand m-am distrat.
A venit toamna cu surprize pe toate planurile!

Anul acesta a fost PLIN! Am vizitat mai multe tari europene (cu adevarat europene) si anume Germania, Olanda si Anglia la final.

Ce-mi doresc de la anul urmator?
Inafara de inceputul anului 2012 VREAU sa fie CEL PUTIN la fel ca 2012 sau daca nu mai bun!

Pe aceasta cale va urez voua, cititor de Blogu' Lu' Geordan , sa aveti un an 2013 ASA CUM VRETI VOI!
Impliniri pe toate planurile, 1.000.000 de clipe de fericire, si numai ganduri BUNE!



One Response so far.

  1. Un An Nou mai fericit şi cu mai multe împliniri decât in toţi anii!

Lasa aici comentariul tau!
Multumesc!