Indiferenta

Mda!
Dezamagirea mea continua... sa CREASCA!
Mai devreme putin iti spuneam ca ar fi frumos sa FI BUN!
Din pacate, nu a avut nici un ECOU indemnul meu! Sa inteleg ca BUNATATEA! Iubirea de sine si de semeni e pe cale de disparitie?
Asa se pare! Pe Facebook n-ai dat nici un like, nici nu ti-ai exprimat vre-o parere, fie si negativa! NIMIC!

DA TU!!! Cititor de capra mea! Cu tine am acest "dialog"! Stii ... poate am merita ca OMENIREA sa dispara poimaine, pe 21 decembrie 2012! Oricum valoarea si valorile umane sunt si ele pe cale de disparitie!
Te uiti numai la propriul buzunar, te plangi ca ai un smartphone NASPA, si ca ai vrea un iPhone sau S III ... dar cainelui din fata blocului nu-i dai decat un sut in cur si-l zvarli in nametii reci, copilului de pe strada care poate CHIAR nu are ce manca nu-i dai un covrig... pfff HALAL de noi!


In momentul asta .. CHIAR IMI DORESC SA VINA SFARSITUL LUMII!!!

One Response so far.

  1. Cine te supara fratioare?

Lasa aici comentariul tau!
Multumesc!