Blogging?!?

Bloging ... sau varsare de sentimete si trairi personale?!? 


Citeam mai devreme putin BLOGGER MAGAZIN, o revista pentru si despre bloggeri "initiata" de Neydamn, ziceam ca citeam pe acolo .. recenzii ganduri si de ce nu interviuri cu bloggeri care "se respecta" bloggeri care fac BANI din asta .. si de ce nu bloggeri amatori (ca si mine de altfel)! 


De ce te apuci de bloggin' ?
Sa versi ce ai pe sufelt .. poate cineva te citeste!!!
Ai talent! Bravo tie!
Vrei sa faci bani?! Succes...


Raspunsurile's MULTIPLE (asa ca te rog pe tine cititorule de ce te-ai apuca sa faci bloggin' sau .. de ce te-ai apucat sa scrii pe blog)


Eu scriu pe blog ... ca asa imi vine!!! In unele zile scriu 2-3-10 articole pe zi ... sau sunt saptamani intregi in care nu am chef sa impartasesc experientele mele cu NIMENI! Poate unii/unele si-ar dorii sa stie mai multe despre mine din blogul meu personal, nici nu stiu cati dintre voi stiu DE CE blogul meu se cheama CAPRA MEA ! Altii (din grupul meu de prieteni) ma blameaza pentru faptul ca scriu "ALANDALA" adica azi despre sex ... maine despre cultura, poimaine despre teoria relativitatii sau raspoimaine despre o cura miraculoasa de slabit  ! 


BLOGUL asta .. pe care il citesti acum ... se vrea PERSONAL... adica despre ... mine... asa cum sunt eu! Idiot (am idei .. zice lumea), cretin (nu scriu corect .. cate-o data..) s.a.m.d. 


Nu cer NIMANUI sa ma citeasca, nu cer nimanui sa imi dea click pe reclamele de la google ( ca sa faca si io un ban cinstit ) si nu cer nimanui NIMIC! Daca iti place sa citesti ce ABEREZ eu pe aici .. bine, daca nu .. iarasi bine (cum bine zicea Eminem ... in you don't like my face.. than you can....) Nu mi-o luati in nume de rau .. nu zic nimanui care-mi citeste blogu' sa .. faca ce zice eminem! Doar vreau sa PUNCTEZ faptl ca acest blog este PERSONAL! Si .. ASTA E! (whether you like it or not)


In seara/dimineata asta vreau sa vars despre faptul ca lumea este proasta! In general vorbesc! Lumea vrea sa afle la stiri Cine pe cine a mai f*^8t, ce bakali a mai facut din CE bani, ce blonda proasta a mai sucit mintile lu' nush' ce fotbalist, si ce baba a fost violata de nepotul vechi uitat. 


Lumea vrea MONDEN... si in acelasi timp vrea MIZERIE!!! 
Unde-s vremurile cand ne DOREAM sa mergem la teatru pentru ca ne placea felul in care un artist interpreta anumit rol, unde-s vremurile cand ne doream sa mergem la concertele lui Tudor Gheorghe si sa Vibram alaturi de cobza lui, Unde-s vremurile cand ne plangeam pe umarul prietenilor ca ne-a parasit iubita?! 


Mdea... care este aberez din ce in ce mai mult si multi dintre NOI nu mai inteleg nimic din ceea ce "aberez" eu aici!


Plecasem de la ideea de Blogging, si de la ideea de a SCRIE pe blog! Ma multumesc ca cei ceea ce scriu pe blog .. uneori AU CEVA DE ZIS! Alteori ( la fel ca si mine ... ) dau un copy paste cu o melodie care in acel MOMENT li se potriveste! 


Mie in acest moment mi se potriveste: 




Kansas - Dust in the wind!

Lasa aici comentariul tau!
Multumesc!