Sunt in Razboi II

Iata ca prima etapa a razboiului a inceput! 
Ca prima tema noi, cei care suntem inscrisi pe blogwars avem de ... raspuns la urmatoarea intrebare:


“Ce portabil ASUS ți se potrivește?” 
 Dupa ce am umblat eu aproximativ 2 ore pe site-urile asus, si pe cele specializate in IT, m-am oprit la urmatorul model:

Asus N61Vg



Buuun .. pentru ca v-am dezvaluit modelul de laptop care mi-ar placea sa-l am (ziua mea vine prin aprilie :D dar pana atunci mai este Mos Nicolae, Mos Craciun... :D ) acum sa va spun si de ce imi doresc acest laptop!
Multi dintre voi stiu ca sunt un impatimit al muzicii, imi place sa ascult oriunde si oricand muzica, demult... am incercat si sa creez ceva dar .. se pare ca talentul meu a fost irosit din cauza timpului care NICIODATA nu imi ajunge!
Bun .. ziceam ca imi place muzica, imi place in special ca muzica mea sa fie de calitate si sa se auda la un nivel crescut al calitatii. Acest laptop este CONCEPUT ca un mini home theatre. Difuzoare ce sunt concepute din conuri din spumă de hârtie de 20mm. Camerele de rezonanță oferind un nivel ridicat de detalii. Cu 2,5 watt putere de ieșire îmbunătățesc și echilibrează reproducerea audio în diferitele game de frecvență, mai ales pentru voce și pentru bass. 

Bun ... sa zicem ca specificatiile tehnice ale boxelor (on board) va lasa reci... sper ca numele de Altec Lansing® sa va încălzească plăcut ideea de SUNET BUN PE LAPTOP! 
Despre Placa de sunet 5.1, nu cred ca mai este cazul sa discutam...

Daca pledoaria mea pentru SUNET al acestui laptop nu va încântă prea mult să trecem la capitolul VIDEO.
Frumosul N61Vg de la Asus, vine echipat cu o placă grafică NVIDIA® GeForce® GT 220M cu 1GB DDR2 VRAM Iar functia Video Magic îmbunătățește calitatea filelor DVD de la 740p până la high definition 1080p, precum și culoarea și luminozitatea.


Ca si procesor, memorie RAM si alte componente nu cred ca difera foarte mult fata de alte laptop-uri din aceasta gama!
Pe mine unul ma incanta CEL MAI MULT partea de SUNET a acestui laptop, iar pe planul al doilea placa grafica!


Nici ca preţ nu sta foarte rău, acest laptop fiind disponibil ( in funcţie de dotările adiţionale.. capacitatea HDD, unitate optica etc. ) la preturi începând de la aproximativ 730 de euro!




P.S. informatiile tehnice din acest post apartin producatorului!
P.S.2 Cum am zis si la inceptul acestui post, particip la Batalia Bloggerilor asa ca sper sa ma sustineti! 

Lasa aici comentariul tau!
Multumesc!