Whish List

Azi m-am hotarat sa imi fac un Wish List... cu Lucruri pe care mi le doresc, sau stari pe care mi le doresc sa le traiesc... sau chestii sau ... ETC-uri :D

Azi am de gând să îmi DORESC un  Laptop ! O sa ma intrebati la ce-mi trebuie un laptop... pentru ce altceva decât PORTABILITATE! ;)

Un laptop care mi-a atras atenţia atât ca specificaţii tehnice cat şi ca preţ (calitate/preţ) este HP-ul 620 pe care l-am gasit pe http://www.evomag.ro/ !


http://www.evomag.ro/PORTABILE-Laptop-uri/HP-Laptop-620-52244.html


Cu speranţa ca il voi putea testa personal curând, am să specific ca ma încânta procesorul sau Intel® Celeron® M cu frecventa de 2200 MHz şi FSB 800.

Un minus (mic zic eu) este faptul ca vine cu doar 1Giga RAM dar poate suporta pana la 4Gb Memorie Ram. Pe lângă alte specificaţii precum 160 Gb HDD spaţiu de stocare a datelor, placa video Integrata Intel Graphics Media Accelerator 4500 MHD (Shared) , Sunet HD, un plus il consider greutatea lui de numai 2.5 Kg si diagonala de 15.6"cu o rezoluţie maxima de 1366x768 (WXGA/16:9) ce permite redarea filmelor in forma HD.

Mai multe specificaţii tehnice, pe care poate am omis să le spun aici le găsiţi pe site-ul www.evomag.ro

A şi pentru ca la începutul acestui post am spus ca mie mi se pare un Preţ foarte bun in comparaţie cu specificaţiile tehnice pe care le detine acest laptop, pretul lui este de 1599 RON (plus ceva cadouri de la evomag.ro gen: licenta BitDefender cu valabilitate 6 luni si geanta pentru a transporta laptopul in siguranţa.

Lasa aici comentariul tau!
Multumesc!