Daca vrei ...

POTI! 
Da, daca vrei Poti! Absolut orice poti! Numai sa vrei cu adevarat! 
Eu vreau de la mine multe... pe care nu credeam ca o sa LE POT face vre-o data! 

Un exemplu propriu si personal e faptul ca in acest moment sunt in GERMANIA! Stabilit aici. Bine, inca la inceput .. dar .. SUNT AICI! 
Eu cel care aveam cel mai pur sentiment de URA pentru Germania, pentru oamenii de aici, pentru limba germana si tot cea ce tine de Germania! (motive sa zicem ca sunt personale) ;) 
Iar acum, pe zi ce trece, iubesc Germania, invat cu placere limba germana, lucrez in germania, invat in germania, respir GERMANA! 

Nu am decat sa va zic: 

DACA VREI POTI! 



2 Responses so far.

  1. Daca vrei, poti sa scrii si mai des pe blog. Spor!

  2. Da! Asa este, dar cand scriu VREAU sa scriu CEVA cu continut! Adica pentru mine cel putin, sa aiba o ... "valoare" in sistemul meu propriu de valori! ;)

    Deci, scriu cand imi vine si cred ca e cazul! Adica, CAND VREAU :D hihi! Si .. DACA vreau!

Lasa aici comentariul tau!
Multumesc!