Muzica romantica! DA sau NU?

Aceasta este intrebarea! Desi din punctul meu de vedere ORICE muzica este binevenita! 

Si am sa raspund si la intrebarea pusa pe blogul lui Eddie daca imi place muzica romantica!?

Eu nu cred ca se poate traii fara MUZICA! 
Si in special muzica romantica! 
Chiar daca nu ai iubit niciodata (desi cred ca este aproape IMPOSIBIL sa NU IUBESTI) tot tinzi sa vrei sa iubesti, incerci sa te regasesti in artistii care scriu si compun muzica ... romantica! 

Sunt un romantic prin definitie... dar asta nu inseamna ca ma las calcat in picioare, (nu ma MAI las calcat in picioare .. o data si bine e de ajuns) .. iubesc cu patos ... dar pot sa am si sentimentul opozit (desi prefer sa mi-l reprim cat pot eu de mult!) Ma autodeclar un om normal cu vise cel putin normale, cu ganduri de mai sus, de mai bine... iar daca aici imi "deschid" sufletul (fie virtual fie in viata de zi cu zi) nu inseamna ca oricine poate intra in sufletul meu si face ce vrea cu el! 

Imi va ramane MEREU liberul arbitru de a alege pe cine las acolo, de a alege sa-mi fie bine sau nu! 

VIATA in sine este o insiruire de alegeri si eu, sa revenim la muzica romantica, am ales sa imi placa muzica romantica! 


Asa ca te intreb si pe tine... 
Tie iti place muzica romantica?

Nu inchei aceasta postare decat cu o melodie ROMANTICA! 
Cu precizarea ca imi e tare tare dor de prietenii de la NO ANTIDOTE
Vizionare placuta ;) 

Lasa aici comentariul tau!
Multumesc!