Tura cu numarul 2

O noua tura, cu "calul" din dotare! 
Dupa o zi plina de munca, am ales sa fac o tura fara gps, fara o destinatie prestabilita, doar cu alegeri simple! Stanga, Dreapta sau inainte! 
Asa ca azi am facut o tura putin mai lunga! 

Detalii mai jos .. apoi si cateva fotografii de pe traseu! 





"Calul"meu pe mijlocul campului! La un mac la un spic de grau si... o plimbare! 

PE CAMP ... observati ceva care nu ar trebuii sa fie pe camp? ... 
Gen .. ASFALT!? .. Dap se intampla in Germania!

Ziceam mai sus de UN MAC! Uite-l aici! 

Si un spic de grau ... bine .. mai multe :D 

Ca prin vis .. cer si floricele de camp! 

Sper ca v-a placut postarea de astazi .. mie cu siguranta mi-a placut plimbarea :D 

2 Responses so far.

  1. Mi-a placut.... :)

    Response from Je :)
  2. simpatice poze :)
    la cat mai multe ture alaturi de capra, cal, cum vrei tu sa-i zici ;)

    bafta!

Lasa aici comentariul tau!
Multumesc!