100

Serbez al 100-lea post pe NOUL blog ... cu o stare de .. nervozitate totala, stau si ma gandesc DE CE!!! O amica imi spune ca se numeste "starea de SESIUNE" .. care oficial incepe .. curand .. ( la noi astia de la medicina .. kkmash pe ea de facultate ) ... si totusi .. nu e "starea de sesiune" si e starea .. de STRESIUNE.. sunt stresat ca ... sunt dezamagit .. sunt dezamagit ca sunt stresat .. si tot asa ... un CERC VICIOS ..( apropo .. de ce nu-i zice PATRAT VICIOS ? sau .. Triunghi Vicios .. hmm .. interesanta idee .. am sa ma documentez despre asta )

Unde eram ... a da .. la faptul ca sunt intr-un CERC .. dinasta .. VICIOS.. mama lui de cerc .. nici macar vicii nu mai stiu ce-s alea .. se zice ca e un viciu sa fumezi .. ( dar NU FUMEZ .. acu depinde .. cate-o data in club mai trag si io un cui .. just for the fun of makin' SMOKE .. ) e un viciu sa bei .. dar .. NU BEAU .. ( din nou .. din cand in cand .. pe la vre-un chef .. pe la vre-o chermeza .. merge sa ma imbat si eu .. dar NU E UN VICIU...)
Ma gandeam ca un VICIU .. este calculatorul ! mdea .. se pare ca AM si eu un VICIU .. Calculatoru bata-l norocu sa-l bata!!! Imi petrec o buna parte din cele 24 de ore pe care le are O ZI ... in fata calculatorului .. desi .. de MULTE ori .. ma vad DOAR IN FATA CALCULATORULUI .. si NU FAC NIMIC ! ! ! Stau si ma uit la el .. el se uita la mine ( monitoru de data asta ) .. si .. NU-MI SPUNE NIMIC .. dar parca-l vad URLAND .. IESI BA IN PIZDA MATII AFARA DE TE PLIMBA!!! TRAGE UN CUI .. FUTE O FUFA ... !!! Eh .. suna biiiineee al dreaq .. da NU MERGE .. nu iasa pasenta, (DE CE PANA MEA AM UN MILION DE PUNCTE IN POSTUL ASTA ??? hmm!? e un viciu? ) nu pot sa TRAG un cui, singur .. ca nu am cui sa-l impartasesc, iar vre-o fufa .. Nu-mi sta in carcter .. (halal caracter si pe capu meu ) .. eh .. ce o fi o fi .. MA SCOATE SI PE MINE CINEVA AFARA ?!?!? (parca as fi cainele lu vecina de la 2 .. care CERE sa fie si el dus la o PLIMBARE .. ca acel catel din reclama Germanos... EH .. Nevermind ! ! ! )

Si acestea fiind ZISE .. ( Scrise ) .. luati de ascultati (vizionati) o piesa .. care imi zice : AND I, I DO NOT DARE TO DYE ... ! I WON'T DYE ... YET !

3 Responses so far.

  1. 100 de kile can sarbatoresti? :D

  2. 100 de kile ? am sarbatorit de muuuulta vreme :((

  3. as vrea sa sarbatoresc IAR 100 de kile ;)) as fi SEPSI cum e vorba aceea!!! heheh

Lasa aici comentariul tau!
Multumesc!