La un pas de ...

Ieri ... am fost la un pas miniscul de moarte ... ( cum zice un pasaj dintr-un vechi vechi film .. "UN FLEAC M-au ciuriut" ) !

Ma simt ... TRIST .. dar sunt fericit in acelasi timp ca mi-am dat seama cum ... si anume ca .. viata asta a noastra .. e PREA SCURTA ca sa ne ascundem dupa deget..! Daca iubesti .. SPUNE-I .. daca iti place sa urlii pe casa scarii .. TIPA!!! .. daca vrei sa sari cu parasuta ... JUST DO IT ... cum spune sloganul unei faimoase firme de produse Sport ... ! ! !

Nu stiu daca azi am ranit .. sau facut sa se simta cineva prost .. dar .. am decis ca sa nu imi mai pun bariere ... de orice fel ar fi ele .. in a-mi exprima PURA-MI Opinie!!! ( bineinteles .. cu anumite limite .. de ordin social .. adica sa nu lezeze ceea ce zic eu .. pe NIMENI din jurul meu )

Cam atat pentru azi ... mai jos .. am pus cateva piese care ma fac sa ... CONTINUI .. in viata asta FRUMOASA .. asa cum este ea ;) !!!

AUDITIE PLACUTA !!!


...


...

...

Lasa aici comentariul tau!
Multumesc!