Ploua .. cu soare ...

E trista vremea asta "pacatoasa" ... te deprima ... te face sa iti chem pretenii acasa ca sa stati pe intuneric si sa ascultati vre-o formatie care a inventat stilul emo (un stil destul de kul .. cum se zice) ... si atunci zic ... CE PULA MEA !!! FAC CE VREAU!!! ... pot sa plang .. pot sa-mi tai venele .. sau sa le las lungi ... pot sa fiu happy .. sau nu .. pot sa fiu dezamagit ... pot sa fiu implinit ... pot sa ... FAC CE VREAU DA?!? Pot sa ascult OCS ( omu cu shobolani ) - Soarele vorbeste prostii ! ! !



Si atunci ma gandesc .. Frate .. maine o sa fie soare .. si atunci iau lama si o arunc pentru urmatoarea ploaie .. pentru urmatoarea dezamagire... urmatoarea senzatie de tristete nemarginita .. si nemasurata .. pentru urmatoarea Noapte!!! SAU NU!!!




Cum zice bine aici .. CE VINA AVEA SARACA OAIE ... ca CIOBANU N-AVEA .. COAIEEEE!!!


P.S. Nu am de cgand sa-mi scurtez venele :| imi plac lungi ^^
P.S.2 Nu-s cioban :))

One Response so far.

  1. Chiar e simpatic.

Lasa aici comentariul tau!
Multumesc!