Geanta Magica


Când vorbim despre o geantă sau despre mai multe genţi cu siguranţă ne gândim la Magica Geantă preatotîncăpătoare a unei doamne! 

Precum geanta de piele din imaginea alăturată, geantă ce are nişte dimensiuni de luat în seamă, şi în care, cu siguranţă orice bărbat s-ar pierde în căutarea lui prin hăţişurile ei!

















Bine, (băieţii) bărbaţii cu siguranţă se vor gândi la o.. Jantă .. una auto cu spiţe cromate şi de minim 17" :) 





Dar, eu când mă gandesc la o geantă, nu am cum să nu fac referire la dependenţa de care nu pot scăpa, şi anume Desenele Animate! 

Ca să vă faceţi o idee despre ce vorbesc, vă invit să face-ţi cunoştinţă cu Motanul FELIX şi a lui Magică Geantă! 


Bun, acum că aţi văzut o minunabila geantă, dacă aş putea, o astfel de geantă aş creea

Bine, aş apela la măiestria unor tăbăcari pentru piele de calitate, apoi pentru design as apela la colegii de la Reeija, pentru că au genţi de piele, cu un design deosebit iar pe lângă toate astea, pot face genţi de damă unicat! Aşa că următoarea mea geantă MAGICĂ am să o fac în colaborare cu ei! Am spus! 

Trecând peste desene animate şi alte cele! Tatăl meu poartă de când mă ştiu o geantă Bărbătească, o Borsetă de mână! Geantă fără de care nu pleacă nicăieri! 
Întotdeauna i-a conferit o anumită aliură, postură şi/sau prestanţă! 
Ca şi sfat pentru cei de la magazinul Reija, dacă ar avea în lista lor de produse aşa ceva aş fi unul din cumpărători, deoarece anul care vine (în primăvară) tatăl meu schimbă prefixul cu 6(0) şi cred că ar fi cadoul IDEAL din partea mea şi a surori mele! 

Până atunci nu-mi rămâne decât să visez la o geantă precum cea a lui Felix! 

Cu zile frumoase de toamnă! Al vostru, Eu! 


Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2013
Surse imagini:
reija.ro
google.com

Lasa aici comentariul tau!
Multumesc!