În vizită la drum de seară

La drum de seară, am plecat pe aleea virtuală a ideilor ce curg precum norii de apus! 
La același drum de seară, m-a lovit, fix în moalele capului, inspirația pentru proba numărul 12 din competiția SuperBlog 2013!



Astfel, am dat urmare invitației prietenilor noștri de la LuxuryGifts.ro și le-am făcut o vizită la domiciliu! Vizită pe care, cu mare plăcere am să o relatez în următoarele momente!

Am să încep cu începutul! Chiar de la intrare, am fost întâmpinat de căldura primitoare soțior Lucshenstein!

Cum am intrat, am observat holul lung cu pereții colorați într-un maroniu tomnatic iar pe peretele din fața mea se așeza un minunat ceas de perete decorat din loc în loc cu cristale. 

Turul casei a continuat spre camera principală! Aici, am găsit o enormă masă din lemn masiv, cu nu mai puțin de doisprezece scaune cu tapițerie din piele gri, o culoare precum argintul! 

În dreapta acestei impozante mese, mi-a  atras atenția un frumos șemineu, ce aducea ușor cu șemineele din perioada barocă. Pe acest frumos șemineu am observat un bibelou, cel puțin așa am crezut inițial, că este un bibelou! De fapt, era o statuetă din argint pe un suport din lemn de nuc! 

Am întrebat gazdele dacă acea statuetă reprezintă ceva anume, sau este unul din multele cadouri pe care și le cumpără atunci când sunt plecați în delegații prin te miri ce colț al lumii! Doamna  Lucshenstein mi-a explicat că, în cultura Feng Shui, calul reprezintă perseverența, viteza, puterea și noblețea! Iar cei doi cai, unul închis la culoare, sau calul de pradă, ar aduce bunăstare familiei, celălalt... calul sur, reprezenintă calul victoriei, aducător de triumf și succes! Din ceea ce vedeam în căminul lor, îmi doream și eu o astfel de statuetă ce, pare-se ar avea puteri miraculoase! 

Mai departe am mers în camera de lucru a "Regelui". Am ales să-i spun așa, pentru că  domnul  Lucshenstein este un fel de rege peste al său regat! Al său cămin! 

Aici am găsit o cameră plină de cărți, pereții fiind înlocuiți de o adevarată bibliotecă! De la podea până sus în tavan erau numai CĂRȚI! Cărți de beletristică, cărți din vasta știință a calculelor, economie, compendii științifice și întregi enciclopedii! O minunăție de cameră de lucru! Să tot lucrezi cu drag și spor când ai propria bibliotecă acasă! 

Tot aici, în camera de lucru, pe biroul primitor, am zărit cel mai frumos organizator! Un organizator de birou demn de un adevărat rege: din piele veritabilă, cu inserții dintr-unul dintre cel mai pure metale, argintul, cu locaș pentru notițe și suport pentru stilouri și alte instrumente de scris! Piesa de rezistență din acest sectacol minunat era cuțitul din argint pentru scrisori ce stătea pregătit pentru a spinteca corespondența Regelui.

Nu știam unde să mă uit mai întâi, la pereții de pe ale căror rafturi îmi făceau cu ochiul o multitudine de titluri de cărți, sau la biroul perfect organizat, sau la scaunul directorial din lemn de nuc și piele naturală... Mintea mea fugea într-o mie de locuri, inima îmi bătea cu putere precum galopul unui cal în plină luptă! 
Am fost oprit din visarea mea de fermecătarea doamnă  Lucshenstein, dar numai pentru a fi invitat la o cafea, înapoi în camera principală! Aici am revenit cu picioarele pe pământ, mi-am deschis geanta din care am scos un carnețel! Urma să îmi încep interviul cu amfitrionul casei  Lucshenstein! Un soț devotat, un OM cu un caracter minunat și, nu în cele din urmă, un afacerist de succes! 

Aș putea vorbi despre micul său regat încă două zile, apoi mi-aș pierde rândurile cu cele povestite de dumnealui, rânduri care și ele, la rândul lor, se vor pierde în alte și alte zile de poveste! Dar, am să mă opresc aici, poate vom continua povestirea cu o altă ocazie! 

Vă las, așadar, să vă zboare imaginția și gândurile prin curtea luxurioasă a minunatelor mele gazde. 
Până data viitoare, al vostru... EU!

Lasa aici comentariul tau!
Multumesc!