La un pahar de amintiri

Tocmai mi-am aprins o narghilea!
Aaaahhh !
Am deschis o bere şi am dat cu "Play" la următoarea piesă:


Vălătuci de fum aromat, lămâie şi mentă,
Îmi îmbie gândurile, muzica curge prin vene,
Amintirile curg una câte una, vie îmi este amintirea,
De iarnă mă cuprinde un dor, şi de o cană de vin fiert !

Pe creastă ninsoarea coboară, pe drum nu mai este nimeni,
Cu toţii suntem în cabană, jucăm o carte,
Turnăm în pahare, iar hangiul ne este alături, 
Ne surprinde cu încă o OALĂ de vin fiert!

Muzica dansează, oamenii cântă, 
Şi visul meu cântă, iubiri ce se scurg, 
O căldură plăcută îmi curge prin vene,
Uniţi suntem, cu muntele! 

Staţiunea Straja mereu mă face să-mi pierd capul!
Am fost cu mare plăcere de fiecare dată când am ajuns prin zonă! 

Pot spune că, de câţiva ani buni nu ratez iarnă fără Straja!
Bine, până acum doi ani când, printr-o circumstanţă necunoscută mie, chiar în faţa vilei Alpin mi-am rupt piciorul! Eu cred că un pitic mic mic s-a supărat pe mine şi mi-a pus piedică daaaar, să lăsăm piticii în lumea lor! 

De mai bine de 6 ani nu ratez primul weekend din decembrie pentru a merge cu o întreagă armată la Straja!
În acea perioadă se ţine, deja FAIMOASA EXCURSIE a studenţilor medicinişti! Iar când am spus armată nu am spus degeaba! Doar cabanierii şi gazdele din întreaga staţiune ştiu ce vorbesc! Peste 300 de persoane vin SPECIAL în acea perioadă la Straja! Majoritatea studenţi la medicină! Bineînţeles că este binevenit oricine doreşte să se distreze cu ADEVĂRAT! 


V-am povestit despre excursia studenţilor la medicină pentru că şi eu sunt un fost student medicinist, şi, deobicei începem cazările de la VILA ALPIN! Poate cea mai mare din Straja! Apoi după ce am umplut TOATE camerele, se caută cazare la celelalte cabane/vile din Straja! 


Nu am cum să vă povestesc despre VACANŢA DE VIS la Straja pentru că, pentru mine, de fiecare dată când ajung acolo este DE VIS! 


Începând de la ospitalitatea gazdelor, până la calitatea pârtiilor de schi! Tot este DE VIS! Poate nu ştiaţi dar, la Straja sunt 12 pârtii de schi ce însumează peste 26 de km de domeniu schiabil.
O mare parte din acest domeniu fiind acoperit cu zăpadă artificială prin folosirea tunurilor de zăpadă! Toate aceste pârtii fiind echipate cu instalaţii de transport pe cablu - Teleschi! 

Nu are rost să vă spun despre mâncarea din staţiunea Straja! Oriunde ai mânca este mâncare BUNĂ dar, parcă cea mai bună tot la doamna Camelia este!

Chiar dacă nu am mai găsit locuri de cazare la vila Alpin, de cele mai multe ori masa am luat-o acolo! 
Pentru cei pasionaţi de ciorba de burtă cel mai bun loc pentru a gusta cea mai bună ciorbă de burtă aici este! 


Nici micul dejun nu se lasă mai prejos, cu bucăţele de şuncă preparată în casă, carnaciori, brânză, ceapă roşie şi multă dragoste în pregătirea acestora! 

Nu are rost să continui această povestire despre STRAJA şi despre Vila Alpin deoarece pot să vă povestesc 10 zile şi nu am să termin de povestit!

Am să vă invit pe fiecare dintre voi să face-ţi o tură până acolo şi, garantez că vă veţi întoarce cât de repede posibil! Cu urări de bine sper ca anul acesta să pot ajunge, deşi, acum sunt la mai bine de 2000 de km distanţă daaar, cine ştie!

Până data viitoare, al vostru EU!


Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2013

One Response so far.

  1. Geordane lasa medicinistii cu treaba lor, vii la Gala pe 7 Decembrie? Dar ai grija sa scrii la toate probele ca sa fii finalist :)

Lasa aici comentariul tau!
Multumesc!