Locul I

Greu, foarte greu este în zilele noastre să ai inspiraţie, să gândeşti şi... mai mult să scrii! 
Niciodată nu am fost eu vre-un talentat în artele cuvintelor, dar, de când sunt cu capra mea prin câmpul blogosferic tind să cred că am mai învăţat şi eu câte ceva! 

Astăzi am o temă inedită, ce îmi pune imaginaţia la contribuţie, reprezentând a 9-a probă în competiţia SuperBlog 2013.
De această dată, toţi cei peste 300 de participanţi trebuie să scrie despre Ştampile şi obiecte de papetărie accesibile! 

Oarecum această probă m-a nimerit pentru că acum sunt (din nou) într-o perioadă de învăţare! Învăţ limba Germană! 
Şi ca orice student silitor, am nevoie de produse de papetărie nu?

Ca să fac un TOP al celor mai folosite "Instrumente" pe care le folosesc eu în procesul de învăţare ar fi: 


- pe locul 3 PIXUL! De ce îl pun tocmai pe locul al 3-lea? Pentru că nu prea folosesc pixuri de felul meu! Întotdeauna am preferat creionul în detrimentul pixului pentru că se pot "corecta" greşelile cu ajutorul unei gume de şters! 

DAR... cred că a venit momentul să trec la etapa în care voi schimba creionul cu un PIX ce are o cerneală sensibilă la căldură, adică pot face corecturi exact ca şi cum aş scrie cu un creion! Vorbesc acum despre pixul Frixion Point de la Pilot, un pix care mi-a făcut cu ochiul de când l-am văzut prima dată la profesoara mea de Germană. 
Pixul acesta atrage privirea de la bun început! El fiind "tatuat" cu un frumos tribal! 

- pe locul 2, Caietul sau hârtia de scris! Aici nu prea am ce să spun, deoarece din punctul meu de vedere hârtia pe care scriu nu prea contează! Chiar dacă am un caiet din hartie reciclată, sau un caiet de top, informaţia pe care o scriu în el este cea mai importantă! 
Bine, este foarte importantă calitatea hârtiei atunci când lucrăm într-un birou, sau atunci când avem nevoie de copii ale unor acte importante! Da, atunci pot să spun că prezintă o mare importanţă calitatea hârtiei folosită! 

După cum v-aţi dat seama, locul fruntaş în topul personal al produselor de papetărie folosite de mine, este ocupat de CREION

Dap, sunt un adept al creionului, consider că o mină de creion bună, face mai mult decât multe, muuulte pixuri! Cu un creion poţi schiţa un desen, apoi şterge sau ajusta ce nu ne place, cu un creion poţi "creiona" aproape ORICE! 
De aceea creionul cred că este CEL MAI FOLOSIT instrument de birotică şi papetărie din întreaga lume! 
Cei mai mari designeri, încă folosesc hârtia şi creionul, pictorii la fel, până şi cei mai aprigi matematicieni TOT creionul îl folosesc! Am spus încă, deoarece puţin mai sus am prezentat un interesant pix, ce cred că va câştiga teren în lumea utilizatorilor de creioane! 

Acestea fiind spuse, nu îmi rămâne decât să vă îndrum pe site-ul  pentru a afla mai multe despre acest produs şi multe multe alte produse pentru birou şi nu numai! 

Lasa aici comentariul tau!
Multumesc!