Sau ... de ce nu Frumoasă şi Bestială!
Hmm... ce bine sună nu?
Nu am să vorbesc astăzi despre fete sau doamne şi domnişoare, ci am să vă vorbesc despre un Autovehicul! Dar, nu despre ORICE autovehicul ci despre NOUA TOYOTA COROLLA!
Deşi mi-ar fi plăcut ca sloganul de promovare al bijuteriei pe patru roţi să fi fost cel de mai sus, "Frumoasă şi Bestială!" , cei de la TOYOTA au ales ca sloganul să fie "Frumoasă cu un scop precis"! Slogan frumos şi plin de tehnică, cel puţin aşa percep eu acel "PRECIS", precum un cronometru de mare precizie.
Am să încep acest articol cu o imagine, sigla Toyota, în propria viziune! (bine, n-am eu talent dar măcar mă chinuie :) )
Buuun, acum că mi-am etalat aptitudinile artistice (sau inaptitudinile) să încep a scrie despre Frumoasa şi Bestiala Toyota Corolla.
Prea multe despre maşini, motoare, piuliţe şi alte detalii tehnice nu am să vă dau pentru că NU este domeniul meu şi, cred că aş da informaţii în NEcunoştinţă de cauză, aşa că, am să mă rezum la partea "Frumoasă" şi anume la noul design al Corollei.
Aşadar:
Am să încep cu începutul, şi anume cu "botul" frumoasei besti, care face cu "ochiul" de la bun început, ochiul fiind farul, uşor supradimensionat, dar cu un aspect de bestie finuţă (ori e bestie ori e finuţă??? hihi .. io zic că e' amândouă)
Apoi, tot pe bot, găsesc o grilă cromată, cu nişte curbe bestial de apetisante ce se îmbină PERFECT cu "ochii" mari si luminoşi.
Dacă am spus despre farurile Corollei, trebuie să aducem în discuţie şi luminile de zi formate din LED-uri de ultimă generaţie ce se aşează superb la interiorul farului, oferindu-i un plus pentru a se face şi mai observată.
Stilul pe care îl poartă noua Corolla, cu siguranţă va întoarce ceva capete pe stradă şi câteva urale gen: WOOOW!
Mergem mai departe, pe lateralul frumoasei besti, unde descoperim linii drepte, agresive, demne de bestialitatea unui autovehicul ce trebuie să se impună în jungla urbană.
Apoi, liniile drepte şi agresive, se arcuiesc pentru a face loc curbelor delicate de pe "coada" Corollei, curbe ce sar plăcut în ochiul privitorului, în special în zona stopurilor, care, la fel ca şi farurile, sunt mari, vizibile şi plăcute.
Bun, ajunge lauda, căci ce este prea mult, strică, iar proverbul românesc zice "Vorba multă săracia omului".
Ca şi minus, am de comentat lipsa unei palete de culori mai variate. Ce am văzut pe site-ul oficial al producătorului nu m-a convins că sunt deschişi la varietate şi cerinţele clienţilor, dar, din nou spun că s-ar putea să vorbesc în necunoştinţă de cauză şi să fac vre-o gafă!
(De exemplu, la lansarea Corollei la Bucureşti, culoarea aceasta pe mine nu mă atrage deloc, ce vrea să fie?
Albastru? Verde? Negru? )
Mi-ar plăcea să găsesc un ALBASTRU metal sau un ROŞU aprins, şi de ce nu culori îndrăzneţe precum verde lime, sau portocaliu metal.
Suntem în anul CULORILOR doar aţi văzut cum evoluează culorile în industria telefoanelor mobile, nu? Asta tot pentru a satisface cererea clienţilor! Nu?
Una peste alta, dacă aş avea bugetul necesar achiziţionării FULLoption al acestei Frumoase şi Bestiale maşini, ar fi undeva pe podiumul alegerilor mele. Nu de alta, dar Toyota Corolla este CEL MAI VÂNDUT AUTOVEHICUL DIN TOATE TIMPURILE!
Închei acest articol cu menţiunea că, frumosul articol participă la competiţia SUPER BLOG 2013!
Da, Corolla poate fi frumoasă (căci e frumoasă) dar şi bestia (căci este o fiară pe asfalt)
Un articol tehnic foarte reusit :)
Mult succes :)