Bă, care ai baut apa câinelui?

Da chiar așa! Nu vă e rușine?
Să beți apa câinelui? Nu mai știți pe unde să găsiți senzații tari și ați auzit voi de vorba românească ce zice:
- Ia uite bă la ăla cum face, zici că a băut apa câinelui!
- Da frate, așa e! Ce a luat ala frățică... că vreau și eu!

Auz, acu' ce o însemna APA CÂINELUI? Bag samă că ăsta, câinele e vre-un amic de-a lu BAHUS și o avea vre-o apă de îi face pe oameni să le sune apa în cap!

Da' parol, nu mai bine decât să bei ... apa câinelui .. (cu siguranță este vorba de cu totul altceva decât sfânta H2O) ... și apoi să conduci (mașina) ... nu mai bine fumezi și zbori?
Acu pe bune! Nu recomand nimănui să fumeze NIMIC! Nici iarba câinelui și nici "bășina porcului" nici un fel de iarbă! Nici măcar tutun, bine..., aveți voie să fumați tutun de narghilea! Că pe aia nu o fumezi zilnic da'... NU! Mai bine NU! Nu fumați nimic că ajungeți ca tovarășii din videoclipul următor și, nu face bine la ficat!



Și ziceți că vreți senzații... tari ai? Păi tată, vrei să îți spargi capu', să rupi fâșu', să arzi parchetu' ... te învață tăicuțu' ia tu două guri de Lapte de Mamă! Ce apa câinelui... ce verdeață, LAPTE DE MAMĂ! 

Haueleee nu știi ce-i aia? Păi tot taicu îți spune! Laptele de Mamă, este așaaa .. un ceva de n-ar mai fi ... cu multe grade, da' multe RĂU, grade alcoolice! Laptele ăsta, este făcut din fructe, ba din pere, ba din mere, ba din pruuuuneee (hai că-mi lasă gura apă și mă iau cu câinele în brațe și nu-i a bună), apoi ... laptele asta de MAMĂ, este... ESENȚĂ de ROMÂNIA Bre! Pe alocuri i se mai spune și Pălincă sau Răchie! 
Hauuu ... iauz cum face câinele când aude de Răchie!!! Hauuuu ! ! ! 
Și-a luat coada între picioare și a zbugit-o in cucuruz! Pe semne că am făcut urât rău data trecută când m-am dat la Laptele de Mamă! 

Auz... da dacă ăsta, Lăbuș, câinele meu o zbughuit-o... IO' ce mă fac? Cu cine mă mai întrețin io' când venimi-ar poftă de lapte de mamă?

Ptiulaai, cum zice ardeleanu', acu' na belea! Tre să-mi caut câine! 
Auz', parol, găsii colea pe Internet un filmuleț! Bă că tare mi-ar plăcea să am un Lăbuș dinăsta intergalactic! Hooo .. că încă nu m-am apucat de laptele de mamă! Doar îl miros .... Aaaachhhh! 

Așa ... că ziceam de un Lăbuș intergalactic, ia colea și vezi videoclipul apoi revenim la povestit! 


Ahaa .. și zâci că ț-a plăcut de Lăbușu' Intergalactic ai? Auz, parol, da' ... dacă Lăbuș ăsta de pe planeta mă-sii face urât la Laptele de Mamă? Ce mă fac? 

Știi ce? Mai dă-l... în galaxia mă-sii de Lăbuș Intergalactic, că mă duc să scot o bucată de slană de la vadră, fluier de două ori și să vezi cum vine Lăbuș al meu cel mioritic fuga fuga! Și ca să nu-i mai fie frică de laptele de mamă, îi dau și lui o dușcă, și apoi să vezi veselie!!! Hauuuuuuuuuuuuuuuu pe două voci! 

Până data viitoare... vă las că tre să deschid laptele de mamă și dupe aia nu ne mai înțelegem om cu persoană!

Articol scris pentru SuperBlog 2013 
sponsorizat de www.reeija.ro 

One Response so far.

  1. Ma dor obrajiiorii de ras !!! cata imaginatie supercolorata ... musai Bravo !

    Response from Anonim

Lasa aici comentariul tau!
Multumesc!