2 furculite si 2 scobitori

Putin mai devreme, am fost provocat la 2 furculite si o scobitoare :) 
Provocare inceputa de Razvan de la Neydamn.eu, dupa ce am facut provocarea ... mister Cretzu m-a mai provocat o data

Provocare acceptata si ... REZOLVATAAA!!! TA NA NAAAAAAAAA!!! 









Bun, Provocarea a fost acceptata, indeplinita, DAAAR m-am gandit eu CUM SA fac sa il provoc si eu la randul meu pe Cretu'? 

Apoi, Cretule IA DE AICI: Doua furculite de marimi si GREUTATI diferite cu "dinti"diferiti ... :P , iaaar asezarea furculitelor sa fie CAT MAI ASIMETRICA! Acu sa te vad ;) hihi :)






Aici am gasit si metoda prin care pot incarca FILMULETE ;) hihi ... 



P.S. Cea mai buna metoda de a scapa de PLICTISEALA!!!
Cretule tre sa mai facem dinstea :D :)) 

Lasa aici comentariul tau!
Multumesc!