Sarut

Nu stiu de ce ... dar azi (mai exact in noaptea asta) vreau sa vorbesc, sau mai bine zis sa AFLU despre sarut!
Sarutul in general... ce este el?

SĂRÚT ~uri n. Gest constând în atingerea cu buzele în semn de afecțiune. /v. a săruta

Aceasta e definitia data de DEX (online cel putin) ..

Dar .. cum TU cum vezi SARUTUL?
Ce simti? Ce crezi ca este?

Uite ce am gasit eu DESPRE SARUT:



Cred ca de aici a si inceput "cautarea" mea despre .. sarut!
In numai cateva clipe am retrait primele saruturi cu fetele intalnite in viata mea, mi-am adus aminte de PRIMUL sarut, sau cel putin la o varsta la care sa-l tin minte ... undeva intr-o excursie la munte, cu colegi de liceu, clasa a 9-a sau a 10-a? Nu mai stiu exact, unde o fata cu parul blond a pierdut un pariu si a trebuit sa ma sarute! PE BUZE! Eu nestiind ce-i acela sarut (pe vremea mea ...Pfff ce batran ma simt, nu stiam atat de multe cum stiti VOI..."generatia noua" despre sarut, sex si sexualitate..) am PROTESTAT ca EU refuz sa fiu pus la mijloc, sa sarute pe altcineva ... spre norocul meu, fata (care era mai mare decat noi cu 1-2 ani, era prietena unei colege de-ale mele) a venit la mine si mi-a soptit "Stai linistit nu o sa te mananc" si m-a sarutat, lung, pasional, umed si fierbinte in acelasi timp, PRIMUL SARUT! 
Apoi mi-am adus aminte de prima dragoste neimpartasita. Apoi de prima iubire, prima femeie din viata mea ... si apoi de tot ceea ce a urmat pana acum, fiecare iubita pe care am avut-o, fiecare experienta, fiecare clipa ce am trait impartasind un sarut, un moment, o bucurie! Toate acestea au avut un impact asupra mea, asupra celui ce sunt! 
Si, vreau sa multumesc TUTUROR feteleor, femeilor ce au facut parte din viata mea! Din cauza VOASTRA sunt unde sunt! Din cauza voastra imi este de la BINE in sus! 
Va multumesc ;) vreu sa va multumesc pentru FIECARE sarut primit, furat, daruit din partea voastra! 

Sa inchei postarea mea intr-o nota amuzanta: Definitii ale Sarutului, date de PROFESORI: 

Profesorul de Economie: Sarutul este acel lucru pentru care intotdeauna cererea este mai mare decat oferta. 

Profesorul de Contabilitate: Sarutul este un credit, deoarece este profitabil atunci cand se returneaza. 
Profesorul de Geometrie: Sarutul este distanta cea mai scurta dintre doua perechi de buze. 
Profesorul de Chimie: Sarutul este reactia de interactiune a doua inimi.
Profesorul de Zoologie: Sarutul este schimbul de bacterii salivare. 
Profesorul de Statistica: Sarutul este un eveniment a carui probabilitate depinde de statistica lui 90-60-90. 
Profesorul de algebra: Sarutul este infinit deoarece este egal cu doi impartit la nimic. 
Profesorul de fizica: Sarutul reprezinta contractia gurii ca urmare a dilatarii inimii. 
Profesorul de filozofie: Sarutul inseamna persecutie pentru un copil, extaz pentru un tanar si omagiu pentru un batran. 
Profesorul de arhitectura: Sarutul este procesul prin care se construieste o legatura solida intre doua obiecte dinamice.

Lasa aici comentariul tau!
Multumesc!