Review Samsung Galaxy S4

Mdap, in urma cu nu prea mult timp, a aparut un nou "Partener de viata" (Life Companion) cum a fost numit de cei de la Samsung, Ultimul lor Gadget, Smartphone, Farfurie Zburatoare... sau oricum ati vrea sa-i spuneti! 


Samsung I9500 Galaxy S4


Despre el vreau sa vorbesc, de data asta in cunostinta de cauza, la propriu si la figurat (bine... nu ma intrebati de tehnologii de fabricare, materialele din care e alcatuit sau mai stiu eu ce intrebari la care NU pot da raspuns decat fabricantii) 

Mai zilele trecute, am avut ocazia sa ma joc cu acest Gadget iar acum vreau sa impartasesc cu voi experianta unei zile impreuna cu Samsung Galaxy S4.


La prima vedere, nu e ceva ... WOW ... o carcasa din policarbonat (varianta pe alb am avut-o eu "in dotare") cu insertii fine de aluminiu sau ceva material metalic, placut ochiului ce-i drept.




Un aparat destul de "firav" la prima atingere, dar care se aseaza bine in mana,  cu o greutate destul de mica (130 de grame)  pentru ditamai ecranul si bateria de Li-Ion de 2600 miliAmperi, baterie care, are ce sustine!

Si anume: 


1) Un procesor  Quad-core 1.6 GHz Cortex-A15 sau quad-core 1.2 GHz Cortex-A7 (sincer sa fiu nu stiu exact cu care procesor Quad core era dotat Galaxy S4 pe care l-am folosit eu dar stiu SIGUR ca era Quad Core si nu varianta OCTO core Exynos 5 5410)


2) Un ecran IMENS de 5.0 Inch cu touchscreen capacitiv si rezolutie de 1080 x 1920 pixel si tehnologie Super AMOLED ecran care, in momentul in care l-ai aprins... s-a schimbat TOATA jucaria! 


Te indragostesti INSTANT de tot ceea ce inseamna Samsung Galaxy S4 si, il poti face un ADEVARAT PARTENER de viata.




Ecranul, din punctul MEU de vedere, este... CHEIA succesului acestui Smartphone! 
Pe langa celelalte specificatii tehnice de top cum ar fi:
- Camera Foto de 13 MP cu autofocus si blit LED, camera foto pe care am pus-o la teste grele, imagini am sa va arat putin mi tarziu ;) 
- Senzori peste senzori precum: Accelerometru, Giroscop, Senzor de proximitate, Compas, BAROMETRU, UMIDITATE si nu in ultimul rand GESTICA.
Gestica, care este una din noutatile acestui Gadget, prin tehnologia (mai mult solutie software dupa parerea mea) Smart Stay, Smart Pause si Smart Scroll, prin care poti controla unele miscari ale telefonului doar din simpla privire a acestuia. Functie care pe mine personal m-a deranjat putin deoarece sunt purtator de ochelari si, nu stiu cum detecta dumnealui si CE detecta, dar punea pauza cand avea el chef, sau dupa ce avea el chef sa detecteze. Functie pe care am oprit-o pentru ca ma stresa :D !

Din punct de vedere al Sistemului de operare nu am de ce sa ma plang. "Desteptofonul",  cum imi place mie sa alint Smartphone-urile, vine dotat cu Android OS, v4.2.2 (Jelly Bean), care cum a dat de reteaua WiFi si-a facut nu stiu ce UPDATE de soft... (el stie ce a facut acolo ca era setat pe AUTO-UPDATE atunci cand gaseste retea WiFi) 
Se misca IMPECABIL, chiar si dupa ce am instalat o SUMEDENIE de jocuri, o sumedenie de aplicatii, ce m-a impresionat TEAM VIEWER-ul ... EXTRAORDINAR se misca pe el... parca as fi fost de pe laptop (bineinteles rezolutia ecranului m-a ajutat enorm in acest sens).

Un plus la modelul pe care l-am testat eu: culoarea carcasei, acel alb sidef .. este bestiala! Se vede si in urmatoarea imagine:


 Per total, consider ca am punctat cam tot ce am vrut eu sa punctez, va las pe final cu o galerie foto, specificand ca vremea innorata nu m-a lasat sa ma joc prea mult cu camera telefonului! 
 Aaaa... si sa NU UIT! Am spus de bine, am spus de rau, exista un singur lucru care NU IMI PLACE DELOC la acest telefon! Si anume ... PRETUL! La fel ca la orice gadget de ultima generatie, NU ISI MERITA BANII

In urma cu cateva sapamani (2-3) oscilam si eu intre un Galaxy S2, S3 sau chiar S4, Asa ca...momentan sunt posesorul unui Galaxy S2 (^^ tot ALB) ... si pot sa spun ca telefonul meu, cu update-urile sistemului de operare LA ZI, cu programe poate MAI MULTE decat pe S4, se misca LA FEL DE BINE, desi nu detine CALITATILE tehnice pe care le are Galaxy S4 (adica procesor, memorie, etc...) Unde Galaxy S2 m-a costat (cu detoate) aproximativ 280 de euro (la liber) iar un S4 ajunge undeva aproape de 600 de euro, ceea ce, din punctul MEU de vedere, NU SE MERITA decat daca te dau afara banii din casa! :D 
Dar, sa revenim seriosi, daca iti permiti si poti sa cumperi CE TELEFON vrei tu dar NU STII ce sa cumperi ... Samsung Galaxy S4 este IDEAL! Aaaa.. inca un MARE plus! Se aseaza super bine in buzunar! Fiind subtire, avand textura de asa natura incat sa alunece dar sa nu "derapeze" sta perfect in buzunar si nu te incomodeaza la condus, sau atunci cand stai la birou sau orice alta pozite sezand, deci poate sa isi mentina titlul de "PARTENER DE VIATA" fara prea multe probleme ;) (felicitari SAMSUNG)

Poate SINGURUL lucru (din nou mentionez... DIN PUNCTUL MEU DE VEDERE) care merita cu adevarat... este ECRANUL! Mare, Luminos, cu multe setari de luminozitate, pana acum SINGURUL ecran care m-a multumit si la lumina zilei! (p.s. sa nu aud fanii de iPhone pentru ca in timp ce ma jucam cu S4 aveam si un iPhone5 in mana si .. NU SE COMPARA unul cu altul ... la NIMIC! Samsung Galaxy S4 il bate la popoul GOL pe iPhone) 

Sa nu va mai retin, poate v=am plictisit, va las in compania catorva imagini NEPRELUCRATE, imagini realizate cu Samsung Galaxy S4! Vizionare placuta si va multumesc pentru rabdare!














One Response so far.

  1. daca era i9500 era octa daca era i9505 era quad

    Response from Anonim

Lasa aici comentariul tau!
Multumesc!