Stay?

Nu am mai scris de ceva timp, nu ca nu as fi avut motive sau ... mai stiu eu, dar unii poate stiti ca am fost in "concediu" inapoi in Romania, unde a fost SUPER, dar ... precum ... se aude in urmatoarea melodie, EU NU AM NICI UN MOTIV pentru a face treaba asta! (adica sa STAU acolo... in tara





Poate am incercat sa gasesc... "Motive" sau motivatia pentru o ... revenire, dar cu satisfactie personala de nedescris, ACASA .. nu mai e acasa...! Acasa este ACOLO UNDE SUNT EU! 
Iar acum, in clipa aceasta SUNT ACASA! 

Maine nu stiu unde voi fii, sau ce voi face, cum voi petrece clipele si momentele! Ceea ce stiu este ca aici... e Bine! Cu tendinte spre FOARTE BINE! 
Pot doar sa spun ca m-am bucurat de FIECARE clipa petrecuta "Acasa" de fiecare moment petrecut alaturi de prietenii mei, de fiecare "gura de aer" (cald ce-i drept) ... si de fiecare colt de rai, si de fiecare discutie avut cu OAMENI ce intr-un fel sau altul au avut un impact asupra vietii mele! 

Tuturor, VA MULTUMESC! Va multumesc pentru ca din cauza voastra (atat prieteni cat si mai putin prieteni) sunt AICI! Unde imi este de la BINE in sus! 

Lasa aici comentariul tau!
Multumesc!