American Dream!

Acum multă vreme am avut un vis! 
Încă nu l-am pierdut, doar l-am pus undeva pe al X-ulea plan... 
Când eram prin studenție mi-am dorit tare tare mult să plec prin Statele Unite ale Americii cu unul dintre programele ”Work and Travel”! Din păcate, întotdeauna se ivea ceva care să nu mă lase să demarez procedurile de înscriere, apoi selecție și apoi de a-mi îndeplini visul! 

Mi-ar fi plăcut să lucrez într-un Hotel de multe stele, gen Hilton sau Marriott chiar în inima New York-ului (DownTown)! 
Da, cred că la Marriott m-aș fi integrat cel mai bine! 

Mi-ar fi plăcut să lucrez în domeniul meu de activitate, Fizio-Kinetoterapie, dar bănuiesc că nu există job-uri sezoniere pentru așa ceva! Cu siguranță însă, am aflat că mi-aș fi găsit de lucru într-un salon SPA! 
Are legătură cu meseria mea de Fizio Kineto Terapeut! Așa că, mi-ar fi plăcut să ofer tratamente corporale celor mai importanți clienți (atât de gen masculin cât și feminin) ai hotelului! Cu siguranță aș fi avut ce învăța de la ei și de ce nu, poate chiar m-aș fi împrietenit cu câțiva din aceștia! 

Apoi, chiar dacă nu m-aș fi împrietenit cu nimeni ”mare” , vre-o vedetă Hollywoodiană, vre-un mare Boss-șef de firmă sau cu vreun bancher sus-pus... cu siguranță mi-aș fi făcut prieteni noi din toate colțurile lumii, colegi de muncă sau de ”suferință”. 

Mi-ar fi plăcut ca, după terminarea job-ului, să ies la o plimbare prin  Parcul Battery, să mă așez pe o bancă și să mă uit la frumoasele vapoare ce navighează în sus și în jos pe râul Hudson! Cu siguranță și ție cititor de #Capramea ți-ar fi plăcut toate astea! 

Apoi, aș fi mers la culcare, nu înainte de a trece pe la magazinul non stop și a-mi lua ceva de mâncare! 

La sfârșit de săptămână, mi-aș fi luat liber! Nu de alta dar îmi place să colind, să vizitez și să mă plimb prin toate locurile accesibile atât financiar cât și ca interes personal! 
Aș fi mers să alerg măcar o dată pe săptămână în faimosul Central Park! 
Nu este foarte departe de Marriott DownTown... locul meu de muncă! 
Poate aici, aș întâlni o domnișoară, studentă a vre-unei facultăți de Drept (sau de stâng :D sau mai știu eu de ce?) din cine știe ce colț al lumii, care, la fel ca și mine ar fi în vacanța ei de vară plecată într-o experiență Work And Travel
Poate s-ar lega mai mult decât o prietenie, cine știe poate chiar o iubire de-o viață! 

Am merge împreună la alergat prin Central Park sau la plimbare pe marginea râului Hudson! 
Am face împreună o mie de nebunii, am merge să vizităm pentru un weekend Miami Beach unde, am dansa până în zori de zi, apoi am vedea răsăritul împreună și am adormi pentru câteva ore unul în brațele celuilalt! 

A doua zi am lenevi toată ziulica pe un șezlong cu un Cocktail apetisant lângă, cu muzică bună și cu vreme numai bună cât să te perpelești la soare! 
Din când în când am intra în apa caldă a Oceanului Atlantic să ne răcorim puțin! Poate am face și ”prostii” în apă, dar mai bine ne abținem că... cine știe??? Vine rechinul și ne papă de ”jucării”.. Deh! Totuși avem o cameră la dispoziție numai pentru ”prostii” ^^ . 

Ne-am despărți cu greu de Miami și zarva călduroasă a acestuia! Dar, suntem totuși la Work and Travel nu numai TRAVEL :) ! Așadar, mai trebuie să mai și muncim pentru a avea bani pentru următoarea excursie! 

Excursie pe care eu aș plănui-o ... în faimoasele insule Bahamas! Așa numitele Insule Paradisice! 
Aș merge aici cu prietena mea de o vară și aș petrece cele mai frumoase experiențe! Aș face Scufundări Acvatice, aș fotografia mental și nu numai, fiecare părticică a faunei luxuriante și exotice! Serile le-am petrece în jurul unui foc de tabără, împreună cu alți turiști din toate colțurile lumii. Am cânta împreună cântece internaționale, iar gazdele noastre, cei de la hotel, ne-ar pregăti cele mai exotice bucate! Mmmm ... parcă și văd cum mă lupt cu o bucată de aripioară de rechin (poate o fi același rechin pofticios ... de mai sus :) ). 

Întoarcerea în Metropola americană ar fi groaznică! Doar amintirea timpului petrecut în ”paradis” cu frumoasa domnișoră ar face drumul mai ușor până în New York, dar ar fi doar un cuțit adânc înfipt în două inimi tinere ce știu că toată povestea lor ar fi numai de O VARĂ! 

Ehhhh .. ce frumos ar fi fost! Din păcate, vremea studenției a trecut! Așa că, momentan, nu mai pot pleca prin programul Work and Travel! (zic momentan pentru că... cine știe când mă apuc de o nouă facultate...) Cu siguranță însă pot să îmi las visul la ... dospit! 

Cândva, voi profita de multitudinea de oferte turistice din ce în ce mai exotice și mai accesibile! 

Până atunci, nu-mi rămâne decât să visez în continuare, nu înainte de a te întreba PE TINE, cititor de CapraMea, tu cum ți-ai petrece o vacanță în Statele Unite ale Americii? 

Până data viitoare, vă urez să aveți vacanțe minunate ... chiar dacă pentru moment numai în vise! 

P.S. Aștept comentariile voastre fie aici pe blog, fie pe pagina oficială de Facebook a Caprei Mele 

Acest articol a fost scris pentru competiția SuperBlog 2013
Surse imagini: Google

Lasa aici comentariul tau!
Multumesc!